2014. október 3., péntek

2014 ősz Glamour-napok - kívánságlista

Halihó~

Mindjárt itt vannak az őszi Glamour-napok, a kívánságlistám már készen áll, gondoltam ezt most meg is osztom veletek. Biztos, hogy nem fogok mindent megvenni (azért nem költöm a pénzt ész nélkül), de valószínű, hogy a kuponokat ezekre fogom beváltani.


  • 20% kedvezmény Astor termékekre (Rossmann)
           itt gondolkodtam, hogy a szokásos Lift Me up korrektorra költsem-e (amit egyébként bátran ajánlok) vagy valami újdonságra és az utóbbi győzött. Tervek alapján egy Soft Sensation Lipcolor Butter fog velem hazatérni, árnyalatok közül az Unguilty Pleasure-t néztem és a Hug Me-t.
eredeti ár: 2699Ft (hű, na ennyit sosem adnék ki érte...)
kuponnal: 2100Ft körül

  • 50% S-he vagy Alverde termékre (Dm)
          innen nem nagyon volt olyasmi, amitől elkapott ez a "márpedig én 100%, hogy erre fogom beváltani a kupont" érzés. Egy opciónak fel van jegyezve a S-he Aquashine 070-es sötétlilás rúzsa, mivel nem volt még ilyen árnyalatom, nem tudom hogyan áll, de egy próbát megér, legfeljebb Halloween-buliba fogom csak bevetni.
eredeti ár: 800Ft
kuponnal: 400Ft

  • 33% Garnier Essentials (Rossmann)
          A szokásos sminklemosó tejem utánpótlását szerzem majd be.
eredeti ár: 1000Ft körül
kuponnal: 670 Ft körül


  • 20% H&M
Szalagavató afterparty-ra kéne valami ruha, ötletem sincs, de várom azt a szokásos "első látásra szerelem" érzést, amikor meglátom :)

  • 20% I am
Fülbevaló, nyaklánc, karkötő, nincs kinézve konkrét dolog.

  • 50% L'oréal Paris (Dm)
Na ez 100%, hogy a Caresse Wet Shine Stain lesz, valami természetes árnyalatban.

eredeti ár: 3700Ft
kuponnal: 1850Ft (na ennyiért tényleg megéri.)

  • 50% Maybelline (Dm)
          Vízálló szempillaspirál, az tutifix és szerintem bepróbálok egy újat, a The Rocket, a Big Eyes és a One by One kipróbálása után jelenleg a Cat Eyes vízálló típusa kívánságlistás.
eredeti ár: 2000Ft körül
kuponnal: 1000Ft körül


  • 50% Max Factor termékekre (Dm)
          Itt nincs konkrét ötletem, az se biztos, hogy beváltom, de ha igen, akkor valószínűleg a Facefinity alapozójuk lesz a nyertes, akivel már régóta szemezek, de a teljes árát sajnálom rá.

  • 50% Rimmel termékekre (Dm)
           Újból rákaptam a szemcerkákra szóval vagy egy Scandaleyes vízálló szemcerka jön velem haza, vagy egy Kate Moss matt rúzs. A változtatás jogát fenntartom :P
eredeti ár: 1000Ft körül
kuponnal: 500Ft körül
  • 25% Rossmann
         Ebben viszont 100%-ig biztos vagyok, a már meglévő Vanillaty Fair árnyalat mellé beszerzek még a Catrice Velvet Matt szemhéjpúderei közül.

eredeti ár: 1250Ft
kuponnal: 937Ft

Ti mikre terveztek lecsapni?

Andi
Youtube | Facebook | Twitter | Instagram Bloglovin' 

1 megjegyzés: