2014. január 17., péntek

Kívánságlistás haul~ (Make Up Plaza, Dm)

Rokonoktól pénzt kaptam karácsonyra, így volt lehetőségem kipipálni pár terméket a képzeletbeli kívánságlistámon.

A Dm-ben is jártam és a Makeuplaza oldaláról is rendeltem vágyott dolgokat :)

A Maybelline Color Tattoo-jának Pink Gold árnyalata már a birtokomban van, az éves kedvences posztban is szerepelt, de régóta nézegettem az On and on bronze-t is, majd elszántam magam és megvettem. Dm-ekbe a Color Tattoo-k 1699Ft-ba kerülnek, Rossmannokban 1899Ft-ba, de náluk érdemes várni akciókra, 20%-osra, 25%-osra. Az On and on bronze inkább a hidegebb bronzos-sötétbarnás árnyalatok közé tartozik, finish-e szépen csillogó. Tökéletes hétköznapokra, de alapnak is erősebb sminkek alá, ezt aláírom.

Az Essence Long Lasting rúzsai közül már megvan az On the catwalk!, amiről tesztes videót is készítettem, a Natural Beauty pedig olyan szép hétköznapi, "my lips but better" árnyalatnak tűnt és nem okozott csalódást.

Ezt igazából nem én vettem, hanem nagynénémtől kaptam utókarácsonyi ajándékként, egy kis aranyos women's secret-es pénztárcácskát(?) és egy Yves Rocheres barack illatú szappant.

Az első dolog amit a M.U.P.-ból rendeltem az az E.L.F Essential Brightening Eye Color quattroja, Drama árnyalatban. Maga a termék picinek tűnhet, de mivel én sem vagyok egy nagy ember, ezért ez nem zavar :) 450Ft-ért 4 árnyalatot kapunk, ebben a színösszeállításban egy matt fehéret, egy csillogó halványszürkét, egy metálos sötétszürkét és egy csillogó feketét. Füstös szemekhez jó lesz alapon rendeltem. Plusz jár még hozzá egy picike kétvégű szivacsos applikátor és alatta van egy kicsi, hosszúkás tükör rész is (a szemem látom benne, de sminkeléshez nem ajánlom, max. kisebb igazításokhoz).

Szintén kívánságlistás volt az E.L.F-től az Essential All Over Cover Stick amit technikai okokból a legvilágosabb árnyalatban, az Apricot Beige Fair-ben rendeltem meg. Barbinál és Nikkinél is láttam és ők meg voltak vele elégedve, nekem sem kellett csalódnom. Nagyon krémes, szépen eldolgozható, bár valami furcsa oknál fogva iszonyatosan narancs illata van, de ez engem nem zavar. Messze ez a legjobb korrektor, amit 450Ft-ért vettem, a szem alatti ráncokba nem ül be a hátoldalán lévő tájékoztató szerint, na erre majd kíváncsi leszek.

De a fő-fő-fő attrackiója a Make Up Plazás rendelésemnek a NYX híres Jumbo Eye Pencilje volt, French Fries árnyalatban. Wow. 5 gr kiválóan pigmentált, krémes terméket kapunk duci szemceruza formában, ugyanaz áll rá, mint a Color Tattookra, használhatjuk magában egy egyszerű sulisminknél vagy alapnak más szemhéjpúderek alá. I-M-Á-D-O-M. Egyszerű a felvitele, egyenletesen pigmentált, szépen csillog és csak 1690Ft-ba került!

És most nézzük a swatch-okat~


A NYX Jumbo szemceruzájának színe és a Maybelline Color Tattoo-ja között azért van különbség, hiába a CT neve a bronze, a French Fries aranyosabb-bronzosabb mellette.
A Drama 4 színe nagyon jól pigmentált (mindez alap nélkül!!!), talán a halványabb színeken dob az alap, de a fekete így is meseszép. A Natural Beauty így vakus képen talán kicsit rózsaszínesebb, élőben természetes benyomást kelt.
Az Apricot Beige Fair árnyalatú korrektor a kezemen kicsit világosnak tűnhet, de szem alatti karikák világosításában nagyon jó, eldolgozva se veszti el a fedését(sőt, még egy kis highlighter-szerű fényt is ad!).

A Make Up Plazáról:

Elégedett voltam velük, postán maradóra kértem a csomagot, így 941Ft volt a szállítási díja, ami azért is volt praktikus, mert így nem kellett a postásra várnom, hanem én dönthettem el, hogy a csomag postára érkezése utáni 5 napban mikor veszem át(5 nap után visszaküldik!). A termékek eredeti csomagolásban, bubifóliázva érkeztek, különösen a benne talált cetli lepett meg, de így már értem, hogy miért nincs okom panaszra! Biztos nem ez volt az utolsó rendelésem, nagyon jó benyomást tett rám a M.U.P., a kínálatuk pedig folyamatosan bővül az olcsó termékektől a high end kozmetikumokig :)

Mindenki beváltotta a reményeket, amelyeket hozzá fűztem, úgyhogy abszolút elégedett vagyok :)

Ha valamiről hosszabb tesztet szeretnétek olvasni, akkor írjátok meg kommentben~

Andi
Youtube | Facebook | Twitter | Instagram Bloglovin' 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése