2013. december 20., péntek

Nagy téli haul ❅

Halihó~

Remélem a videó hozott ide

ha nem, akkor annak még jobban örülök :)

Kezdjünk is neki a Nagy téli haulnak~


 
Ez a b.pretty-s szemhéjpúder quattro bécsi kívánságlistás volt, a Bipa weblapján bukkantam rá és szemeltem ki a 404 autumn árnyalatot, ami élőben sem okozott csalódást, az ára 2.49 Euró volt. Egy ezüstös fehér, egy halványrózsaszín, egy halványbarna és egy lilás-barnás-bordós szín található meg benne, én pl. ezzel készítettem el a szalagavatón viselt sminkemet(virágátadó voltam...).  
 
Új szerelmemről, a Sleek i-Divine Oh So Special palettáról már láthattatok kicsomagolós-örömködős videót, de tervezek egy hosszabb lélegzetvételű swatch-os/tesztes posztot is vele itt. A palettát a Pink Panda webshopból rendeltem~

A NYC Expert Last rúzsait én személy szerint szeretem (oh, hármas alliteráció~), így legelőször ott néztem körül, amikor visszafogottan rózsaszín rúzst kerestem, így esett a választásom a kicsit csillámos, de szép fényű Snowcone-ra. Szintén használtam a szalagavatós sminkemben :)
Régóta akartam már kék szempillaspirált venni, így amikor megláttam az Oriflame katalógusban a Very Me Funky Extendalash spirált 900Ft-ért, tudtam, hogy eljött az én időm. Szeretnétek róla egy hosszabb tesztet látni?
 
Természetesen Bécsben a híres-neves Forever 21-ba is benéztem és bár a ruháktól annyira nem ájultam el (nagyon hasonlít a H&M-re etéren), de az ékszereknél elcsábultam. Olyan fülbevalókat/gyűrűket lehet kapni 1.50/1.90 Euróért, hogy hűha... A nyaklánc, ami már szerepelt a Novemberi Nagyszerűségekben is, kicsit drágább volt, 6.90 Euró.
 
A NYC Color Wheel Mosaic Face Powderre szintén régóta ácsingóztam, így nemrég, amikor 25% kedvezmény volt a NYC termékekre a Rossmannban, elszántam magam a megvásárlására :) Az árnyalat neve All Over Bronze Glow, ez a leginkább bronzosító felé hajló színösszeállítás a benne lévő barnákkal és krémszínnel, ezen kívül van még egy highlighteres és egy pirosítós is a Color Wheelek között. 
Lakkfronton is bővült a csapat, a Lovely Matte Topcoat-jával, ami ár-érték arányban eddig az általam talált legjobb matt fedőlakk a drogériában (1000Ft alatt van az ára, ha jól emlékszem a Manhattanes 1500 körül...
Az egyik körmöm elkezdett töredezni, így a Rimmel 25%-os akcióját egy Nail Rescue-ra használtam ki, amiért azóta is hálálkodnak a körmeim :)
A NYC Turbo Dry top coatjáról (szintén Novemberi Nagyszerűség) tudjátok mi a véleményem: EZ AZ EDDIGI LEGJOBB FEDŐLAKK, AMIT VALAHA HASZNÁLTAM! 
A Look by Bipa Special Effect körömlakkjának sem tudtam ellenállni Bécsben, 2 Euróba fájt a lakk, a színe pedig Metallic Violet (webshopba itt tudjátok megnézni). Ha már Bipa és körömlakk, akkor pótoltam az elfogyott b.pretty fekete Nail Lineremet is(apró díszítőecsetes lakk).
A Pink Panda rendelésemhez, ahogy a videóban is láthattátok, ajándékként járt egy lakk, mégpedig a BYS Thunderstorm lakkja, ami fekete, tele kisebb-nagyobb kék-ezüst csillámokkal. Felkenve tényleg a vihart juttatja az ember eszébe :)
Az Essence Smokey Eye ecsettel nem lehet mellé lőni, nem véletlenül kapott 4.68 csillagot a Krémmánián, nem hullik, puha és tényleg egyszerű vele a füstös szem elkészítése. Csak ajánlani tudom!
A H&M-ben most leárazások vannak, nehogy elszalasszátok! Én őket még ez előtt vettem, egy fehér színű kötött 3/4-es ujjú pulcsival, egy padlizsánszínű szintén 3/4-es ujjú felsővel és egy rövidebb fajtájú körsállal távoztam a pénztártól, amik kedvencekké váltak a téli ruhatáramban. 
A szemfesték lemosó tejem is fogyóban volt (eddig Niveát használtam, ami kb. 1000Ft-ba került) és úgy döntöttem, kipróbálok valami újat, így esett a választásom a Garnier Essentials Sensitive nyugtató sminklemosó tejére, amely egyaránt használható arcra és szemre. Télen/ősszel jobban szeretem a tejes alapú sminklemosókat, mert a vizes alapúak beleülhetnek a pórusokba és ha kimész a hidegre, kvázi belefagyhatnak a bőrödbe. És láss csodát, a Garnier fele annyiba került és ugyanúgy végzi a dolgát, mint a Nivea.


Ha gyors sminkeltávolításról van szó, jól jön a Nivea arctisztítő kendője, de én sokszor az ecseteket is ezzel törlöm át, ha rohanásban vagyok.

Ennyi lett volna ez a téli haul, remélem tetszett, bátran iratkozzatok fel, hogy azonnal értesüljetek az új blogposztjaimról~

Andi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése