2014. február 3., hétfő

Vasárnapom: Youtube találkozó

Halihó~

Eljött a várva várt pillanat és február 2-án a Váci utcai Sapientában összegyűlt a magyar Youtube beauty guruk (tegye fel a kezét, akinek a guru szóról nem a Randiguru című film vagy a Pöttyös Guru édesség jut eszébe... ritka kivétel!) krémje és lelkes nézőik. Életkorban széles skálán mozgott a társaság, az általános iskolástól az egyetemistáig mindenki képviseltette magát, senkinek sem kellett attól tartania, hogy egyedül lesz a korosztályában. (Én a magam 17-majdnem18 évével a középmezőnyt erősítettem...). Sőt, néhány anyuka volt olyan kedves és elkísérte a kislányát!

Az alapötlet Mia fejéből pattant ki, ő kezdte el összeszervezni a dolgokat, ami nagy munka lehetett, de így, nézői szemmel nekünk abszolút megérte! Csapatokra bontották a kb. 50 fős társaságot és egy kvízben mérhettük össze tudásunkat a szépségápolás(pl. Mire való a beauty blender?) és a guruk személyes dolgainak terén (pl. Hogy hívják Barbi barátját?). Én abban a szerencsében részesültem, hogy a Szilvával és Fruzsival megerősített Sminkes amazonok csapat tagja lehettem és megnyertük a kvízversenyt.

A második nagy esemény a nyereményjáték volt, mindenki bedobta a nevét egy cetlin egy tálba(?) és onnan húzogattak a lányok, mindenki azoknak az ajándékoknak a nyerteseit húzta ki, amiket ő ajánlott fel. Itt is köszönetet illik mondanunk, hogy mennyi mindent gyűjtöttek össze nekünk és figyeltek rá, hogy senki ne távozzon üres kézzel! 
Az én nyereményem egy Manhattan Multi Effect Wet & Dry mono volt, Chocolate árnyalatban és egy alverde Sparkling Gold csillámkrém, valamint egy Essence mono, a cappucino please!, mint a kvíz győztes csapatának tagja (ezt a monot Nóránál már kinéztem, de végül mégsem vettem meg, köszönöm sors!)



A záróprogram a sminkelés volt, sminkelést lehetett nyerni álmaid beauty gurujától, ha melléd állt a szerencse.
Végül pedig fotózkodtunk és szívünkben a friss élménnyel szétoszlott a csapat a Váci utcai forgatagban. Így zajlott tehát az első magyar beauty Youtube találkozó :)


Egy kis személyes:
Nekem különösen azért tetszett a találkozó, mert megismerhettük a kamerák mögött rejlő embereket és mindenki tündéri volt! Mia jó nagy feladatot vállalt, de szépen teljesítette, le a kalappal előtte, látszott, hogy van benne munka, hogy mi így szórakozhattunk. Bebita Bonita (Szandra) rettentő aranyos élőben, pörgött, élvezte a húzást és úgy egészében, számomra nagyon szimpatikus és barátságos természete van :) Ugyanezt elmondhatom Aviana Rahl (Evelinről), Szilváról és Fruzsiról is. Bevallom őszintén, amiatt, hogy idősebbek(bár tőlem nem sokkal), azt hittem kicsit távolságtartóbbak lesznek, de nem, nagyon közvetlenek voltak és sokat viccelődtek egymással és a közönséggel is. Olyan, hogy is mondjam... emberiek voltak :) Senki sem volt beképzelt vagy lenéző, de azt a videóikban sem tapasztalhatjuk, annak ellenére, hogy milyen sikereket értek el. Rami olyan igazi óvónénis volt, a nyereményjátékban két általa varrt neszeszert is kisorsolt, saját két kezével dolgozott, hogy nekünk örömöt szerezzen, ezt meg kell becsülni! Anna is energikus volt, mosolygott és sokat fényképezett, ő felismert engem (a Tökéletesen Tökéletlen TAG-em miatt írtam neki), ami engem abszolút boldoggá tett :) Móni is nagyon kedves volt, sokat mosolygott, mint a többiek, ez is jó volt szerintem, hogy nem csak mi élveztük, hanem látszott, hogy a guruk (randiguruk, pöttyös guruk) is élvezték, hogy ott lehettek! Barbi sminkelését volt szerencsém közelről nézni, komolyan wow, mint egy profi sminkes és utána szóba is elegyedett velünk a frufrujáról, mi meg csak mosolyogtunk :) A fiatalabb korosztályból ott volt Laura és Gabi is, akikre látszott, hogy felnéznek a fiatalok, látván, hogy nem a kor számít, ha sikereket akarsz elérni. Persze mindenki vadul videózott és fényképezett, úgyhogy számíthattok jó sok nézőpontra a találkozóról~ (Sajnos Eszti és Rony nem tudott eljönni...)


És ami nekem a legtöbbet jelentette a találkozón, hogy egy új barátra tettem szert, aki nem más, mint a beautysecretsfromnora bloggerinája/vloggerinája, Nóra. Együtt mentünk a találka helyére a Nyugatiból, meg az ebédszünetben is ő vitt el minket tésztázni, úgyhogy sokat beszélgettünk és meglepően sok dologban hasonló a nézőpontunk :D (azt eddig is tudtuk, hogy a dús, hajmosásutánoroszlánsörény hajunk és rejtett, olajosodásra(van ilyen szó?) hajlamos szemhéjunk már két közös pont). Nagyon örültem, hogy őt megismerhettem, mert tudom, hogy az ő tudása több, mint az enyém, én viszont szeretek tanulni másoktól. Megbeszéltük, hogy próbáljuk fenntartani a kapcsolatot, hogy ne kelljen a következő talira várni, hogy láthassuk egymást.


Úgyhogy nekem abszolút boldogan és sikerrel zárult a február 2, remélem a többi találkozó is hasonlóan jó hangulatban telik majd.

Andi
Youtube | Facebook | Twitter | Instagram Bloglovin' 

Ui.: Lesz Vasárnapom II. bejegyzés is, amiben swatcholom a nyereményeket, meg bemutatom a Dm-ben vásárolt többi Essence kifutóterméket. Khm khm elcsábultam a WestEndben lévő Dm Essence polcainál...
Itt is van: Vasárnapom II: Szerzemények~

5 megjegyzés:

  1. nagyon szupi bejegyzés!
    Én is Pesten voltam, csak sajnos épp a Váci utca másik irányában volt dolgom :(

    de jó látni,mekkora élmény volt:)


    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a pozítiv véleményedet. nagyon kedves voltál te is, még ha kis időre is futottunk össze ott a sok ember között :)

    VálaszTörlés
  3. Olyan jó volt olvasni ezeket a sorokat. :) Remélem hamarosan újra találkozunk!

    VálaszTörlés
  4. Annyira kár, hogy nem tudtam elmenni, pedig szívesen ott lettem volna! :) Fantasztikusnak tűnik az egész, és úgy látom az is volt. Legközelebb muszáj elmennem :D

    Egyébként szuper dolgokat nyertél! :)

    Új olvasód vagyok, és nagyon tetszik a blogod! :)

    VálaszTörlés
  5. Leírom sorrendben a gondolataim :D
    1. Nagyon szuper nap volt, imádtam!
    2. Hogy mered kihúzni azt a mondatot, amiben benne vagyok :D Cappucino, please!
    3. Ajj milyen aranyos vagy, hogy kiemelsz, én is nagyon nagyon örülök, hogy megismertelek!! Tényleg nagyon sok közös van bennünk :)

    Van még sok gondolat, de a lényeget azt hiszem leírtam :)
    Puszi

    VálaszTörlés