2015. június 26., péntek

Nyárkezdő haul 2015 - leárazások (Camaieu, F&F, H&M)

Sziasztok!

Már tartanak a nyári leárazások, érdemes körülnézni az üzletekben és olcsóbban elhozni esetleg a kinézett dolgokat.
Én eredetileg fürdőruhát indultam vadászni, aztán minden lett belőle, csak fürdőruha nem, csak a szokásos :)

A Camaieu árai alapjáraton kicsit magasak, de ilyenkor leárazások alkalmával sokkal barátibbak. Ez egy olyan hely, ahol figyelni kell, hogy hol kezdődnek a leárazott cuccok és mik a teljes árasak, mert sokszor összekeverednek.




Én egy narancssárga(hivatalos árnyalat megnevezése: sunset) bő, rövid derekú pólót hoztam el, 2500Ft-ért, aminek a különlegessége a lyuggatottan csíkos anyagában rejlik. Kis keresgetés után rátaláltam, hogy ezt hívják hemstitch csíkosnak. Anyaga nagyon puha, a Camaieu-s cuccaimra eddig nem volt panaszom, nem szöszösödtek vagy fakultak.
Ezt a felsőt ezen a linken találjátok a hivatalos honapon.



A másik felső egy ujjatlan, amiből nekem már megvan egy királykék változat, de annyira szeretem, hogy 2000Ft-ért még egy szín került a ruhatáramba, mégpedig ez a rózsaszínes (hivatalos megnevezés: lipstick). Itt a rafinéria a csipkés pántban és hátrészben van, ami miatt akár elegánsabb alkalmakra is hordható ez az ujjatlan. Sok színből válogathatunk ennél a darabnál, a hivatalos honlapon itt találjátok.



Az F&F-ből nekem nagyon kevés cuccom van, valahogy ott élőben semmi nem nyeri el a tetszésemet (ha egyáltalán van olyan minimanó méretben, mint amilyen én is vagyok), de a kiegészítőkkel mindig szemezek. Napszemüveget találnom nekem legalább olyan nehéz, mint fürdőruhát, mivel elég keskeny a fejem, így a legtöbb felnőtt napszemüveg oldalt nevetségesen eláll. Szerencsére rábukkantam az F&F-ben erre a darabra, ami divatosan retrós és kellőképpen keskeny a fejemhez. Első felpróbálásra szerelem :) És le is volt értékelve, 2350Ft-ról 1800 Ft körülire (Pontosan erre nem emlékszem.)


Táskát is megéri leárazásokkor nézni, mivel így sokkal jobb áron juthatunk hozzá, eredetileg hajlamosak szemtelenül túlárazni egyes darabokat. Ezért a nagy nyári pakolós táskáért 5250Ft-ot hagytam ott, ennyiért szerintem megéri, nyárra ideális, sok minden belefér és vidám mintája van. A kis piros fityegő függönybojtot lehet leszerelem róla, még nem döntöttem el.



Nem szigorúan nézve nyári leárazás, de leadtam az első rendelésemet a H&M webshopjában és 25% kedvezmény járt az első online vásárláshoz, amit én erre a fekete-fehér mintás sifonkimonóra használtam fel. Eredetileg 3000Ft-ba került, kedvezménnyel 2250Ft-ért lehetett az enyém és azóta imádom! Strandra, városnézésre, esetleg esti programhoz, mikor már hűvösebb van, tökéletes!
A honlapon itt találjátok.


Nem tudtam megállni, hogy egy nyakláncot ne rendeljek mellé, böngészés közben ezen a kulcsoson akadt meg a szemem (régen került új darab a kulcsos gyűjteményembe), 990Ft-ba került, azóta körülbelül minden nap ezt viseltem.

Ti miket zsákmányoltatok a nyári leárazásokon?
Andi

3 megjegyzés:

  1. Szuper dolgokat sikerült venned!:) Én mostanában nem vettem semmit de nemsokára megyek Győrbe szóval majd ott!:D

    VálaszTörlés
  2. Klassz dolgokat vettél, Andi :)

    VálaszTörlés
  3. Klasz dolgokat vettél Andi! :)

    VálaszTörlés