2015. május 7., csütörtök

Tesztsarok: Makeup Revolution Protection kontúr és korrektor paletta - Light

Sziasztok!

Na végre, vége az érettségi írásbeli részének, így a szóbelire való készülés mellett újra van időm blogolni és videózni is! Ki örül úgy, mint én? :)



Közkívánatra, amit ma a tesztsarokban hoztam az a Makeup Revolution Protection kontúr és korrektor palettája lesz, mégpedig a Light színösszeállítás (4 kiadása van: Light, Light/Medium, Medium, Medium/Dark).
Hangzatos termékleírás a fekete matt papírcsomagoláson, magyarra fordítva nagyjából ennyi: ultimate paletta, hogy megvédjen / korrektor, sminkjavító és kontúr készlet. 3 szuperül eldolgozható korrektor & selyem tapintású csillogásmentés púder & kontúr szett
És ezzel igazából el is árult mindent.



Magának a terméknek a külseje fényes fekete, amit én azért nem szeretek, mert csúnyán gyűjti az ujjlenyomatokat (ahogy a képen is láthatjátok...). De mentségére legyen mondva, bombabiztosan záródik és abszolút táskabarát, masszív a kialakítása.



A hátoldalon pedig megkapjuk a tartalmának leírását és súlyát. Meg kell hagyni normális méretű dolgokat kapunk.



Na de gondolom nem a külsejére vagytok kíváncsiak, hanem arra, ami belül van! Ahogy a csomagoláson is olvasható, 3 korrektorszínt rejt ez a paletta. A képen látható mind az erősségük, mind a hátrányuk. Tényleg szuper jól eldolgozhatóak, krémesek, mint az álom, de ennek az az ára, hogy egyrészt minden apró szösz, porszem, ecsetszőr, ujjpiszok megtapad bennük, másrészt a fedésük nem a legjobb. Megmondom őszintén nekem a korrektorok kicsit csalódások voltak, mert a szem alatt rettenetesen beülnek a pici ráncokba, pórusokba, az arcom többi részén meg olyan módon szárítják a pattanásaimat és egyéb elkendőzendő bőrhibáimat, hogy örökre lemondtam arról, hogy azokra használjam. Egyetlen használati módja, amit találtam, hogy az orrom körüli pirosság halványítására alkalmazom a legvilágosabb színt.



Maga a 3 szín egy nagyon világosból, egy közepes bézs tónusból és egy sárgás árnyalatból áll, egyébként nem rosszak, illeszkednek a halvány bőrömhöz, ugye ezért a Light árnyalatot rendeltem meg.


A paletta többi része már jóval több pozitívummal kecsegtet, egy majdnem színtelen, halvány púdert, egy matt kontúrozó barnát, egy gyönyörű pirosítót és egy rózsaszínes highlightert/fénypúdert kapunk.
Mind a púder, mind a kontúrszín és a pirosító matt, amit én kifejezetten preferálok. Egyiktől se akadt ki a bőröm, nem szárít a púder sem és nem okoz pattanásokat.



Színek tekintetében a púder tökéletesen illeszkedik a bőrszínemhez, nem kelt poros hatást. A barna sajnos az én sápadtságomhoz még így is túl sok, bár lehet halványan felvinni, de a hideg tónusom mellett inkább narancssárgába hajlik. A pirosítót imádom, nagy szerelem, igazi üde tavaszi piszkos rózsaszín, kellőképpen pigmentált, egészséges pírt lehet vele varázsolni az arcra. Pont jól kiegészítik egymást a kissé rózsaszínes fényű highlighterrel, sokat viseltem kettejüket együtt és nem volt okom a panaszra, tartósság terén se.



Összességében: 2790Ft-ért nem rossz a paletta, főleg, aki még csak most ismerkedik a kontúrozással, vagy aki utazásra keres olyan palettát, amivel a korrektorozást, kontúrozást, pirosítást és highlighterezést elintézheti. Én különösen a pirosítóért és a fénypúderért vagyok oda, de szerintem a korrektor is jól szuperálhat esetleg sárgásabb tónusú és kevésbé száraz bőrön.
A Makeup Revolution ár-érték arányban nagyon ott van, ezt ez a sokoldalú paletta is bizonyította.
Innen tudjátok megrendelni a Pink Panda webshopból.

Nektek megvan ez a kis készlet vagy gondolkoztok hasonló beszerzésén?

Andi
Youtube | Facebook | Twitter | Instagram Bloglovin' 


2 megjegyzés:

  1. Pont tegnap érkezett meg hozzám a Makeup Revolution Golden Hot kis bronzosító palettája, amivel nagyon meg vagyok elégedve, már most imádom!!!! Jónak tűnik ez a paletta is viszont a korrektorokra nagyon kényes vagyok, szóval nem tudom hogy mennyire használnám ki őket illetve a púder, mert számomra a mattosító púder a kötelező ha nem akarok diszkófejjel szaladgálni főleg nyáron :D. Szóval marad az a 3 szinecske, azaz a fele paletát nem tudnám kihasználni. :/ De egy kezdőnek én is szivesen ajánlanám mivel emellé csak egy alapozó vagy BB krém kell és már az arcot le is tudhatja teljesen. :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, kezdőknek talán jó lehet, de nekem ez nagy csalódás. Swatcholtam őket még boltban és nekem ugyan nem annyira száraz a bőröm, de a korrektorok ugyanúgy semmi fedést nem adtak, illetve nagyon hamar lekoptak. :(

    VálaszTörlés