2013. december 13., péntek

Korrektormustra az Essence-nél

Halihó~

Pont a minap küszködtem alváshiány miatt elég csúnya karikákkal és akkor eszembe jutott, hogy erről még nem is nagyon beszéltem itt a blogon...
Jöjjön hát egy kis korrektormustra az Essence termékeiből!


Balról jobbra:
Az Essence Stay Natural korrektorának ez már a második darabja, amit használok, 03 Soft Nude árnyalatban. Régen szépen fedte a halványabb karikákat, ha nem durva a helyzet, még mindig ehhez nyúlok reggel, mert kellemes érzés a szemem alatti bőrön, nem nehezíti el, nem ráncosodik be, de nem hiszem, hogy még egyszer újra fogom venni. Viszont fiatalabbaknak, és olyanoknak, akiknek majdnem tökéletes a bőrük, bátran ajánlanám.
Az Essence I ♥ Stage eredetileg szemhéjpúder alap & korrektorként van fémjelezve, egy árnyalatban létezik(ami elsőre kicsit narancssárgásnak tűnhet, de nem kell megijedni), és meg kell mondanom, szépen kiegyenlíti a szemhéjam elszíneződéseit és a karikákat is elhalványítja. Egyéb bőrhibákra nem szoktam használni.
Az Essence Match2cover! korrektora mintha az első kettő keveréke lenne, tartalmaz egy világos és egy sötét árnyalatot, én kombinálva érem el a bőrszínemhez legjobban passzoló színt, szem alá annyira nem, de bőrhibákra szépen fed.
Felvitel szempontjából a match2cover! a legjobb, amibe belemászhatunk ecsettel, de használhatjuk a tiszta ujjbegyünket is, így csökken az esélye, hogy bármilyen bacikat viszünk a szemünk környékére. Ennek az állaga már csak a krémességéből adódóan is keményebb, nehezebben eldolgozható.
A Stay Natural az ecsetes korrektora az Essence-nek, a végén megcsavarod és akkor az ecsetrészre jön ki a festék, ha már fogyóban van, akkor többet kell csavargatni, nem nagyon tudod szabályozni, olyan lesz a kupak is stb.... kicsit macerás. Állaga folyékony, könnyen eldolgozható.
Az I <3 stage szerintem a legpraktikusabb a saját kis (szájfény-applikátor-szerű)applikátorával és a folyós-de-nem-túlságosan állagával :) 

Lássunk hát egy gyors tesztet: 3 csíkot húztam fekete szemceruzával. Melyik hogyan fedi el?

És íme az eredmény. Egy rétegben, építgetés nélkül így teljesítenek.

Egyértelmű itt szerintem, hogy az I <3 stage vitte a pálmát, bár a match2cover! szépen építhető, de vigyázni kell, hogy ne üljön be a ráncokba, valamint az tartósság szempontjából se a legjobb :/ 
Viszont: a világos árnyalatot én előszeretettel használom a szemzughoz, világosításra, oda nagyon bevált :)

A következő áldozatom szerintem a Stay All Day korrektor lesz....

Ti szeretitek az Essence korrektorait? Melyik a kedvencetek?

Andi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése