2014. szeptember 14., vasárnap

DIY: Krémpirosító a megunt pirosítóból - egyszerűen!

Halihó~



Hogyan készíthetünk krémpirosítót a megunt pirosítónkból? Mi sem egyszerűbb! Csak pár perc és kísérletező kedv kell hozzá, meg persze az alábbiak:



1. egy üres tégely, amibe az általad kreált pirosító kerül
2. fogpiszkáló, a kevergetéshez
3. (lehetőleg hipoallergén) hidratáló krém
4. arcbőrre való primer
5. és nem utolsó sorban a megunt pirosító


Első lépésként a fogpiszkálóval kotorj ki egy kevéske pirosítót, öntsd a tégelybe és törd porrá. Itt csak a fantáziád szab határt, hogy milyen színt szeretnél, én az eredeti kissé barackos-rózsaszínes Essence pirosítómhoz még szórtam egy kicsi élénk pink szemhéjpúdert is. Nyugodtan használhattok több színt, annál izgalmasabb lesz a végeredmény!


Annak érdekében, hogy a krémpirosítónk a helyén maradjon, adjunk hozzá egy nyomásnyi primert. Én a Makeup Revolution színtelen primerét használtam éppen. A fogpiszkálóval jól kevergesd el.


Utolsó lépésként add hozzá a hidratáló krémet. Annyit adagolj, hogy szép krémes legyen az elkészült keverék. Folyamatosan próbálgasd, ha nem elég pigmentált, adj még hozzá a porrá zúzott pirosítóból, ha pedig túl harsánynak érzed, akkor egy kis hidratálókrémet még keverj hozzá, hogy tompítsa. A végeredménynek valami ilyesminek kell lennie.

Ugye milyen egyszerű volt? Komolyan, én a legtöbb időt azzal töltöttem, hogy simára keverjem és kellően pigmentált legyen.

Swatch eldolgozva (alul) és egyetlen vonással felkenve (felül):



Ha megcsináljátok, küldjetek képeket Facebook-ra vagy ide megjegyzésként, kíváncsi vagyok ti mit alkottok!

Remélem tetszett nektek ez a praktikus kis ötlet, így megspóroljátok magatoknak a krémpirosító árát és olyan színt készíthettek el magatoknak, amilyet csak akartok. Én már tervezem további színek gyártását...

Andi
Youtube | Facebook | Twitter | Instagram Bloglovin' 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése