2014. november 10., hétfő

TOP 10 Motivációs dalok

Halihó~

Így az  irodalom OKTV-re készülve összeállítottam egy kis lejátszási listát azokból a dalokból, amik nekem segítenek, hogy kellőképpen motivált és "pumped up" legyek a megmérettetésekre :) Gondoltam megosztom, hátha valakinek jól jön ez vizsga/verseny vagy csak simán edzés előtt.
/tudjátok mennyire vegyes a zenei ízlésem, ennek megfelelőképpen elég sok fajta stílus fog keveredni.../

1. Usher - More
Nálam az ultimate "kezdés előtti" dal, ami megadja azt a felfokozott idegállapotot.



2. Phil Collins - Great Spirits (Mackótestvér)
Imádom ennek a dalnak az angol változatát, tanulmányi versenyek előtt gyakran hallgatom.



3. Eminem - Not afraid
Ez is egy régi dal, de nagyon jó a ritmusa és a szövege, ha motivációra lenne szükségünk.



4. Eye of the tiger
Szinte már klasszikus, kisgyerekkorom óta hallgatom :)



5. Michael Jackson - Beat it
MJ az egyik olyan előadó, akinek a dalainak 99%-át szeretem és kívülről tudom, ezt a dalt is gyakran hallgatom, ha kicsit megrendül az önbizalmam.



6. Jackson 5 - ABC
Emlékszem, már nyolcadikban is ezt hallgattam, feldob és könnyebbnek tűnik az előttem álló megmérettetés.



7. Bon Jovi - It's my life
Untatlak itt titeket a klasszikusokkal :)



8. Imagine Dragons - Radioactive
Ennek a dalnak a lüktetését egyszerűen imádom, nagyon jó, ha hangulatba akarunk kerülni egy megmérettetés előtt.



9. K'Naan - Wavin' Flag
A 2010-es FIFA World Cup dala lett, átírva, de én jobban szeretem az eredeti verziót.



10. G-Dragon - Coup D'etat
Egy ázsiai dalnak muszáj itt állnia és melyik másik is lenne, mint GD Coup D'etatja.




Ez lett volna az én top 10-es listám, mi a tiétek? :)

Andi
Youtube | Facebook | Twitter | Instagram Bloglovin' 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése