2013. november 29., péntek

Változások! Miért éppen eyeliner and smile?

Sziasztok~

Ahogy láthatjátok, végbementek bizonyos változások a blogon.
Új kinézetet kapott a blog, picit színesebbet és letisztultat, a fehér háttér miatt. Én imádom ♥
Átneveztem az oldalt Eyeliner and smile-ra. Magyarul: Szemhéjtus/szemceruza és mosoly. Hogy miért? Úgy érzem ettől kicsit egyedibb, személyesebb lett, mint a régi névvel(köröm, divat, diy - Andi módra), a linkjét is megváltoztattam... Szerintem így jobban tükrözi az oldal témáját. Mert miért éppen szemhéjtus és mosoly? Két egyszerű dolog, amivel azonnali hatást érhetünk el, az ember megszépül tőlük :) Két egyszerű dolog, amit én nap mint nap használok, ezért esett rájuk a választásom.
És miért angolul? Hehe, praktikai okokból... Angolul kevesebb szótag és nem csúnyítja el az ékezetes betűket.

Ami viszont kicsit bekavart, hogy a bloglovin'-ban nem lehetett átírni, így a régi url-t töröltem és hozzáadtam az újat, viszont az eddigi feliratkozók elvesztek. Kérlek, gyertek vissza :(

Follow on Bloglovin

Tetszenek a változtatások? :)

Andi
Youtube | Facebook | Twitter | Instagram

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése