2013. november 16., szombat

#NOTD: Csillámló csokibarna

Hali~

Erre a lakkra tudatosan pályáztam a Glamour-napok alatt és mivel sok blogger ajánlotta és bemutatta, nálam se okozott csalódást :)

A S-he stylezone körömlakkjáról van szó, a 332-es árnyalatról. Nem igazán szeretem a sötétbarna lakkokat, de ő teljesen elvarázsolt, egy üveg csillámos csokis kávé, talán így tudnám a legrövidebben leírni. Gyönyörű.

A körmeimen sem vesztett semmit a varázsából, a mutatóujjamon egy Lovely narancssárga (Optimistic Nr 9) lakkal törtem meg a sötétebb összhatást. Igazi őszi színek~

800Ft-ért is megéri, nekem a Glamour-napok alkalmával 400Ft-ért abszolúte, csak ajánlani tudom én is.
A tartósságától ne várjunk csodákat, 2-3 nap múlva már elkezdett pattogzani, de ahogy észrevettem, ez minden S-he-s lakknál így van.

Láttátok már a Glamour-napos haul videómat? Nem? Katt ide :)

Nektek megvan ez a lakk?

Andi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése