2014. február 4., kedd

Januári kedvenceim~

Hola~

Ma ugyan február 4-et mutat a naptár, de remélem nem futottam ki az időből, hogy megmutassam nektek a januári kedvenceimet!


Kedvenc dalaim januárban:
G-Dragon Who you? 
 - nem mostani szám, de én csak most fedeztem fel, lehetetlen nem szeretni ennek a lökötten zseniális GD-nek a dalait.



TVXQ - Something
 - széles skálán mozog a zenei ízlésem, de ez a stílus elég kevésszer kerül be a kedvencek közé. A TVXQ ezt is behozta :) jó a változás a sok gépzene után. és most elvitatkozhatnánk arról, hogy mennyire lealacsonyító, hogy a fiúk a fehér nőket tárgyként kezelik és luxuscikkeknek tekintik... de nem tesszük.



Rain - 30 sexy
 -  Rain dalait eddig nem ismertem, most akadtam rá erre meg a La Songra is, amik év elején jöttek ki és nagyon rájuk kattantam *-* mégis a 30 Sexy beelőzte a La Songot, fülbemászóbb.


Dtrix - Left your phone (let her go parody)
 - imádom a csávót, zseniális, nagyon viccesek a videói és tehetséges táncos, és ahogy itt hallatszik, a hangja se rossz :) paródia, paródia, de jobban megmaradt a fülemben, mint a Let her go c. eredeti...




Nektek mik voltak a januári kedvenceitek?

Andi
Youtube | Facebook | Twitter | Instagram Bloglovin' 

Ui.: Nekem ilyen a zenei ízlésem. Kérlek ne szóljatok be emiatt. Köszönöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése