2014. március 21., péntek

Lila-rózsaszín pasztell tavaszi smink

Halihó~

Facebookon láthattátok, hogy rendeltem a Make Up Plazából egy orgonalila monót és nem tudtam megállni, hogy azonnal ki ne próbáljam és úgy gondoltam a végeredmény megér egy blogposztot :)



Alapszínnek a rózsaszínt választottam, ezütszürkével mélyítettem és a lilával dobtam fel a sminket, bővebben:
1. Alapszínnek az egész mozgó szemhéjra a Maybelline Pink Gold árnyalatú Color Tattoo-ját vittem fel, ez funkcionál alapként is.
2. Az Essence sea my eyes! quattrojának halványszürke színét használtam a külső v felé haladva, majd a sötétebb szürkével mélyítettem és ezt satíroztam el a mélyítővonalba is. (az új Coastal Scents satírozóecsetemmel, álompuha!)
3. A mozgó szemhéj közepére vittem fel a BF Cosmetics Sexy Leslie névre hallgató monóját, majd kicsit a mélyítővonal fölé is satíroztam belőle, eldolgoztam a széleket.
4. Ugyanez a gyönyörű orgonalila szín került a szempillák tövére is és a belső szemzugba.
5. Szempillaspirál (Maybelline Big Eyes) és kész is!



Szerintem egész szépre sikerült, ez a lila szín jól megy a kék szememhez, látom már, hogy sokat fogom használni idén tavasszal-nyáron!
még több kép:


Ti mennyire szeretitek a lila szemhéjpúdereket?

Andi
Youtube | Facebook | Twitter | Instagram Bloglovin' 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése