2014. március 18., kedd

Tavaszváró #NOTD

Halihó~



Elég régen hoztam már körmös posztot és az Essence újdonságok közül lecsaptam az egyik új special effect lakkra, úgyhogy dupla célja van ennek a mai bejegyzésnek :)



Bevallom őszintén nem sokszor szoktam rózsaszínre lakkozni a körmeimet, de a Max Factor  49 Fuchsia Salsa névre hallgató mini lakkjának nem tudtam nemet mondani, szerintem igazi vidám tavaszias-nyárias szín, nem az a hot pink, de nem is túl sötét, az én ideális színem a rózsaszín árnyalatok között. Az Essence új special effect toppere a 101 dalmations (101 kiskutya) matricát viseli magán, a hivatalos neve egyébként 22 black dress and white tie, egy apró ezüst csillámos fedőlakkról van szó, amibe nagyobb fekete-fehér, de nem csillogó, hatszögletes konfettiszerű dolgokat raktak. Kicsit vigyázni kell, mert az ecset hajlamos túl sokat felvenni belőlük, de ügyesen el lehet oszlatni őket a körmökön.



A végeredmény nekem nagyon tetszik, tartósnak is bizonyult, ez már a második napom vele és még semmi lepattogzást nem tapasztaltam.

Nektek mi van most a körmeiteken?

Andi
Youtube | Facebook | Twitter | Instagram Bloglovin' 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése