2014. április 10., csütörtök

GLAMOUR-napi kívánságlista 2014 tavasz

Halihó~

A 2014 tavaszi Glamour-napok mindjárt itt vannak, nekiálltam tehát megírni a képzeletbeli kívánságlistámat :)
Félreértés nem essék, természetesen nem fogok minden itt felsorolt terméket megvenni, de az biztos, hogy ez alapján a kívánságlista alapján fogok nézelődni!

1. 25% Astor - Dm
Az Astortól bevallom őszintén, egy körömlakkom volt mindössze meg egy szemhéjfilcem, jókat hallottam a szempillaspiráljairól, de én mégis inkább a Soft Sensation Lipcolor Butterjére utazok a Glamour-napok alkalmával. Teljes áron kb. 2900 Ft körül van, azért 25%-os kuponnal jobban megéri.
Ha megveszem, akkor vagy a Hug Me(Nóri hatása) vagy a Loved Up fog a kosaramban landolni szerintem.



2. 20% C&A
Nincs kinézve konkrétan semmi, de egy lenge tavaszi bővebb fazonú felsőnek örülnék.

3. 50% S-he vagy Alverde - Dm
Anno ősszel is lakkot vettem a S-hetől, szerintem megint azt fogok, mégpedig a Chanel Péridot dupe(hasonmás)-ként emlegetett 317-es lakkot. Eredeti áron azt hiszem 800Ft, 400Ft-ért szinte ajándék :)

(kép forrása: google...)

4. 33% Garnier Essentials - Rossmann
A kedvenc sminklemosóm Garnier Essentials-os, szóval nem kérdés, hogy mire fogom beváltani ezt a kupont.


5. 20% H&M
Minden jöhet, ami pöttyös, crop top fazonú, lenge, szoknya vagy mintás. Nincs semmi konkrét kinézve itt se, de nem haragudnék, ha találnák egy farmerkabátot.



6. 20% I am
Tökéletes statement nyaklánc kerestetik!

(kép forrása: www.i-am.com)

7. 20% Libri
Még itt sincs kinézve, de impulzusszerűen is szeretek könyvet venni, jó verseket most szívesen olvasnék.

8. 50% L'oréal Paris szempillaspirál - Dm
Mint Japán rajongó, a Miss Manga név felkeltette az érdeklődésemet, de a teljes árat nem adnám ki érte, féláron meglátjuk.

9. 25% Manhattan
Intense Effect Wet&Dry szemhéjpúderek, jön Andi~! Swatchok alapján fogok dönteni szerintem, de a a türkiz árnyalat régóta csábít.

10. 50% Max Factor - Dm
CC krém. Vagy púder. Vagy alapozó. Vagy rúzs. Túl sok a választási lehetőség...

11. 50% Maybelline kedvezmény - Dm
One by One szempillaspirál az előre kinézett préda. Aztán még lehet, hogy egy új Color Tattoo is becsúszik, vagy egy korallszínű rúzs... A sors útjai kifürkészhetetlenek :)

12. 30% Maybelline - Müller
Az előzőnél már elmondtam mindent.

13. 20% Müller
Nem biztos, hogy el tudok jutni egy Müllerbe, de itt is körül fogok nézni, ha lehetőségem adódik.

14. 20% New Yorker
Kényelmes feliratos pulcsit keresek nyári vastagságban!


15. 30% NYX - AlveolaShop
Kíváncsi vagyok erre a The Curve speciálisan kialakított fogójú szemhéjfilcre, de a szemhéjpúdereik se hagynak hidegen ;)

16. 20% Örkény Színház
Többször jártunk már ott magyarfakttal, úgyhogy kellemes meglepetés volt a kupon.

17. 25% Rossmann
NYC vagy Rimmel bronzosító, majd swatchok alapján meglátom melyik fog jobban passzolni makacsul barnulásellenes bőrömhöz.

18. 20% SIX
Statement nyaklánc, fülbevaló, nyitott vagyok új kiegészítőkre :)

19. 20% Tally Weijl
Benézünk, aztán meglátjuk.

Ti mikre fogtok vadászni idén tavasszal?
Andi
Youtube | Facebook | Twitter | Instagram Bloglovin' 

1 megjegyzés:

  1. Szia Andi! Ismered az essence studio nails anti split nevű védőlakkot? Van róla véleményed? A választ előre is köszi! :)

    VálaszTörlés