2015. január 21., szerda

Catrice leárazás zsákmányok 2015

Halihó~

Tudom, hogy rengeteg teszttel lógok nektek, de igyekszem pótolni az elmaradt dolgokat! Kezdem is a legfrissebbel, ugyanis elkezdődött a Catrice háza táján a leárazás, csomó terméket 699Ft-ért tudtok megvenni a drogériákban.



Bevallom nektek, Catrice rúzsom még nem volt és sok pozitívumot hallottam róluk, így egy rúzst mindenképpen be akartam szerezni. Nézelődtem, nézelődtem, amikor megakadt a szemem ezen a kellemes kis bogyószínen és a teszter kipróbálása után tudtam, hogy ő fog hazajönni velem.  Az Ultimate Shine Lip Colour ajakrúzs 260 Berry Deliciousről beszélek, amit most 1249Ft helyett 699Ft-ért tudtok megvenni.




Közepesen pigmentált, szép fényű rúzsról van szó, ami szerencsére nem szárítja az ajkakat, ilyen áron szerintem megéri egy pillantást vetnetek a hozzá hasonló leakciózott rúzsokra. Videóban viselve biztos fogjátok őt látni :)

A második, ami biztos kívánságlistás volt, egy Absolute Eye Colour mono szemhéjpúder, ugyanis a Velvet Matt szemhéjpúdereimet nagyon szeretem tőlük, így úgy gondoltam, ők is megérnek egy próbát. Sajnos nagyon le volt fosztva az állvány, mire odajutottam, de két előre kinézett színből még volt, a Shade of Grey és No. 1 Candydate-ből is egy-egy darab. Mérlegelés után a utóbbi jött haza velem, egyrészt mert többet hordok világosabb színeket a hétköznapokban, másrészt mert elvarázsolt ez a szín.



A fényképek sajnos nem igazán adják vissza, de egy nagyon halványan rózsaszínes-violás  fényes színről van szó, a bőrön sajnos veszít ebből a színéből, de ideálisnak találom belső szemzugba vagy akár egész mozgó szemhéjra egy hétköznapi sminkhez.

Körömlakkoknál igazából az volt a döntő, hogy ilyen színem nem igazán van, meglátjuk, hogy mennyire lesz sok a csillám a körmeimen.





A Luxury Lacquers 03 Let's Get Lost In Vegas-a tele van kék-lila csillámokkal, így teljes manikűrt nem hiszem, hogy készíteni fogok vele, de egy-egy ujjra szerintem szépen fog mutatni.

Swatch-time~
A swatchok nem egy húzással készültek.



Ti miket szereztetek be a mostani leárazáson? :)

Andi
Youtube | Facebook | Twitter | Instagram Bloglovin' 

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szép dolgok. :) Talán ideje lenne elmennem a Rossmannba, hogy körülnézzek...:D A körömlakk veszettül jó

    VálaszTörlés