2015. május 18., hétfő

The Body Shop haul: Fuji Green Tea kollekció

Sziasztok!



Aki figyeli a Facebookos aktivitásom, láthatta, hogy néhány napja én is becsatlakoztam a TBS őrületbe és leadtam életem első rendelését, amit kézhez is kaptam. A rendelésem fő tárgya mi más lett volna, mint az új kollekció, a Fuji Green Tea és óvatos duhajként az ajándékcsomagot rendeltem meg belőle.



Nagyon ízléses zöld-szürke papírdobozban érkezik a kollekció két terméke, plusz a fürdőpamacs, bonyolultnak tűnő japán jelekkel az elején. Kicsit utánanéztem, nem a fujiyama (Fuji hegy) a jelentésük, ahogy én azt gondoltam, hanem egyszerűen zöld tea, ryokucha. Jó dolog, hogy nem akarnak átvágni mindenféle kamu krix-kraxokkal.




A kis szett 2990Ft-ba került, ezért az árért 3 terméket kapunk, egy testvajat, egy tusfürdőt és egy fürdőpamacsot, amik egy műanyag tartóban csücsültek a dobozban. A testvajat és a tusfürdőt természetesen külön is meg lehet vásárolni, de így a szettben olcsóbban jöttek ki. Vegyük is szemügyre őket!



A testvaj az, amit a leginkább vártam, hiszen annyit hallottam/olvastam a TBS ikonikus termékeiről. Lapos, mentaszínű tégelyben érkezik az 50ml termék, aminek az illatát hosszú percekig analizáltam. A mai napig nem tudom mire emlékeztet, de az biztos, hogy én már találkoztam ezzel az illattal valahol (nem, nem a zöld teánál, hanem valamilyen korábbi kozmetikumnál). Nagyon friss, üde illata van, kicsit kesernyés, én elsőre még egy pici citrusosságot is éreztem rajta. Nagyon hamar beszívódik a bőrbe, nem hagy ragacsos érzetet maga után, de az illat érződik még egy darabig. Még édesanyámnak is tetszett az illata, pedig ő elég finnyás ilyen téren! A hatásában nem kellett csalódnom, még az én szuper száraz és érzékeny bőrömet is úgy megpuhította, hogy el sem hittem. Nem kell sok belőle, én azóta minden este egy-egy borsónyit használok a lábaimra és a bőröm azóta teljesen rendben van. Ha elfogy (már édesanyám is javában fogyasztja...), a sikeren felbuzdulva egészen biztosan beruházok további testvajakra is.



A tusfürdő illata egészen hasonló a testvajéhoz, talán kicsit kevésbé kesernyés, inkább friss, a szettben lévő kis tusi 60ml terméket tartalmaz. Az antioxidáns japán zöld tea hatása itt is érvényesül, felfrissíti a bőrt és puhává teszi, a fürdőpamaccsal együtt használva pedig maximalizálhatjuk a jótékony hatását.(A pamacs gyengéden tisztítja a bőrt). Szintén egy kevés elég belőle, mert a pamaccsal jól fel lehet habosítani, anélkül, hogy illatából vesztene (ami például problémám volt az Yves Rocher tusfürdőmnél).



A rendeléshez meglepetésként kaptam egy termékmintát is, a zöld tea sorbet-ből, ami most 20%-kal olcsóbban kapható a webshopban. A body sorbet név elsőre furcsán hangzik, de a leírása szerint egy gyorsan beszívódó, könnyű textúrájú, 24 órás hidratálást ígérő hidratáló krémről(inkább géles állaga van) van szó. Kíváncsi leszek mennyivel tud majd többet vagy kevesebbet, mint a testvaj.


Plusz két termék is érkezett még, amiket a kishúgom szülinapjára rendeltem, a teafa olajos tonikot és a japán cseresznyés testápolót, utóbbi 60ml-s és 1490Ft, a titsztító tonik pedig 60ml-s és 1390Ft-ba kerül. Mivel őket nem én használom, nem tudok véleményt mondani róluk.

Összességében nagyon elégedett voltam a rendelésemmel, gyorsan kihozták és mindegyik termék beváltotta a hozzá fűzött ígéreteket, valószínűleg kedvences videókban/blogposztokban is viszont fogjátok látni még őket!

Nektek mi a kedvenc TBS terméketek?

Andi
Youtube | Facebook | Twitter | Instagram Bloglovin' 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése