2015. augusztus 10., hétfő

Nyári kedvencek 2015

Sziasztok!

Lassan a vége felé közelítünk a nyárnak, de még mielőtt átlapoznánk a naptárban szeptemberre, gondoltam megosztom veletek, hogy melyik termékek lopták be magukat a szívembe idén nyáron és miért. Mindegyik megéri a dicshimnuszt!



Haladjunk szépen sorjában, kezdve az arcra való termékekkel.



Itt három kozmetikum érdemel említést, mind a három hősiesen állta az időjárás viszontagságait, legyen az 40 millió fok és égető napsütés vagy hűvös eső. Az Etude House Face Conditioning krémje még mindig csodatermék, felfrissíti az arcbőröm és 25-ös SPF tartalmával aktívan óvja a káros napsugaraktól. Az orrom nekem nyáron hamar leég, de mióta őt rakom fel BB krém alá, ez nem történt meg! Hallelujah, végre egy Rudolf-orr mentes nyaralás. A BB krém pedig, amit nyáron használtam, szintén koreai gyártmány, könnyű és lélegzik alatta a bőröm, nem tömíti el a pórusaimat, mégis szépen hidratálja a problémásabb részeket és fél napnyi hegymászás után se vesztett a fedéséből. Gyanítom, hogy a Holika Holika Petit BB krémének Moisturizing verziója még hosszú hónapokig kedvenc lesz nálam, hiszen nagyon kevés elég belőle.
Ami nálam a nyár zsákmánya volt, az a Maybelline Instant Anti-Age Effect korrektor, amire külföldön csaptam le akciósan és nem bántam meg. A Fair árnyalat tökéletes a szemem alatt élő sötétebb elszíneződésekre, de pattanásokra is bevált, nem ül be a ráncokba, nem szárít, egyedül a szivacsos applikátorral vannak problémáim, beletelt egy időbe, mire csavargatással kinyertem a terméket. Tervezek neki külön posztot is, de sejthetitek a véleményem, ha bekerült ide is.

Haladva tovább a szemekre,



itt már több termékről regélek, először a szemöldökre használtakról. A NYX Eyebrow Cake Powder-ét továbbra is előszeretettem használom minden nap, már le is értem a tartóka aljára a két púdernél, a waxot pedig szinte elfogyasztottam. Itt került képbe az I Heart Makeup I Tint My Brows szemöldökspirálja, amivel az egészet fixálni szoktam, ami olyan kivételesen teljesít, hogy egy forró nyári napon se olvadnak le az arcomra a szemöldökeim. Egymagában nem javaslom, de fixálásra tökéletes.
Szempillaspirál fronton a Maybelline Lash Sensational vitte a prímet, bár nem a vízálló változat van meg, de se leizzadni, se leúszni nem sikerült magamról, kontaktlencsebarát és nem morzsolódik. Kíváncsi leszek ezután a vízálló változat mire képes!

Szemhéjaimra nagy smink nem került nyáron, tusvonalat se sokat húztam,



de ha mégis kicsit extrásabb sminket dobtam össze, ez a két krémes szemhéjfesték biztosan felkerült. Röviden szólva mióta megvan a MAC ikonikus terméke, a Painterly Paint Pot, nem használok szemhéjbázist, hanem ezt kenem minden sminkem alá, amitől lerobbanthatatlan lesz és órákig bírja a gyűrődést anélkül, hogy beülne a szemhéjam apró redőibe. Annak ellenére, hogy intenzív használatban van a kicsike, alig látszik, hogy fogyott volna, így azt kell, hogy mondjam igencsak megérte az árát, még ha az nem is kevés ekkora adaghoz.
A Maybelline Color Tattoo On and on bronze árnyalata régi szerelem, kicsit elfeledkeztem róla, de most nyaralásra újból előkerült, mert gyors a felvitele, tartós és az én kék szememet szépen kiemeli. A Painterly-vel párosítva bírta a 40 fokot is, minden elismerésem.

Az arcból már csak az ajkak vannak hátra,




nálam a nyár az élénk színű ajkakról szólt legfőképpen a fent látható három rúzs(2 rúzs + 1 rúzsceruza) került az ajkaimra.
Az Astor Soft Sensation Lipcolor Butter azért is lett kedvencem, mert hagyományosan feltéve egy élénk, de nem hivalkodó fukszia(ahogy a neve is mutatja, Pretty in Fuchsia), míg éppenhogy egy-egy érintésnyit feltapogatva egy szép, visszafogott külsőt ad az ajkaknak, az enyéimet ezáltal teltebbnek is mutatja. Így nappalra és esti programokhoz is ideális választás lehet, nem a legtartósabb, de egyenletesen kopik, mindenféle macera nélkül.
A két rúzs, amit még meg kell említenem, elsőre nagyon hasonlónak tűnhet, de a való életben nem az. A Makeup Revolution Pro rúzskollekciójából a Not In Love már szerepelt a blogon, megjósoltam, hogy nyári kedvencem lesz, ha szájhangsúlyos esti sminket készítettem, mindig őérte nyúltam. Tartós, krémes és imádom a málnaszínét!
A Catrice Kiss Kiss Hibiscus rúzsára leárazáson csaptam le, őszintén azért, mert olvastam, hogy ő is egy MAC Impassioned hasonmás és kíváncsi voltam mi a különbség közte és a Not In Love között. A Kiss Kiss Hibiscus fényesebb, leheletnyivel jobban pigmentáltabb és kicsit pirosasabb, de őt is előszeretettem hordtam a nyáron, tartósságára nincs panasz. Sajnálom, hogy kivonták a forgalomból ezt a színt, de remélem, hogy előrukkolnak valami nagyon hasonlóval.

Körmöket tekintve tényleg ez a 3 lakk volt felváltva és keverve a körmeimen eddig, nem tudok betelni velük.



Az Essie Really Red lakkja klasszikus piros, tökéletes minden alkalomra, hipertartós (2 hetet bírt ki lepattogzódás nélkül!) és nagy kedvenc, amióta csak megvan.
A másik két lakk új szerzemény, a Flormar Snow White lakkja személyében megtaláltam a tökéletes fehéret, ami két rétegben a legideálisabb, szintén nagyon tartós és semmi panaszom nem volt rá, nem tapasztaltam buborékozódást vagy ilyesmit.
Az Essence új gélhatású lakkjai közül az Indian Summer már kicsit más, a finishe tényleg gélhatású, a színe fenomenális, félhományban szinte neon, viszont nálam csúnyán buborékolt. Nem tudom, hogy ez azért van, mert 36 fokban festettem körmöt, gyanítom igen, de mindegyik körmömön apró buborékok ütötték fel fejüket, ami távolról nem látszik, de nekem zavaró. A helyet mégis megkapta itt, a színe és a finishe miatt.
Indian Summer:



Említésre méltó még két termék,



amik nélkül nehéz lett volna túlélni a nyarat. A The Body Shop shea vajas testvaja volt a mentőöv szegény bőrömnek, amit a sok pancsikolás igencsak kiszárított, plusz a vállam sikeresen leégett 50 faktoros naptej ellenére is, ezt is sikerrel ápolta. Az illatáról se feledkezzünk meg, hiszen az is csodás! Csillagos ötös ennek a testvajnak is, már tudom, hogy melyik lesz a következő, amit kipróbálok.
Sminklemosóm elfogytával beszereztem életem első micellás vizét, mégpedig a Garnier verzióját és már nem mar a kíváncsiság, hogy többet kipróbáljak, mert ezzel is teljesen elégedett vagyok. Nagy adag, kellemesen hűsíti a bőrt és eltávolít minden piszkot, ami a nap folyamán összegyűlt az arcomon, nálam a vízálló sminkkel se akadt problémája. Nem is értem miért nem váltottam hamarabb micellás vízre... Az én érzékeny, kombinált-száraz bőröm imádja.

Zenék:
Tudjátok milyen vegyes a zenei ízlésem, mindenfélét hallgattam a nyáron, de ezek szóltak a legtöbbet.



(Miyavi koncert októberben, már nagyon várom!)






Nektek mik voltak a kedvenceitek idén nyáron? :)

Andi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése