2015. szeptember 9., szerda

Őszi arany-bogyószín smink 3 rúzsopcióval

Sziasztok!

Reggel ültem a sminkcuccaim fölött, hogy milyen szemsminket dobjak össze mára és megláttam a Makeup Revolution Iconic Pro 2 palettájának One Way elnevezésű lilás-bordós bogyószínét és úgy gondoltam kipróbálom, hogy mutat a kék szemeimhez. A végeredmény annyira tetszett, gondoltam megosztom veletek egy képes tutorial posztban :)

Szemek



Maga a szemsmink technikája semmi extra, egy szolíd füstös smink, a színek teszik különlegessé.
1. lépésben ezek a "csupasz" szemeim, alapként a MAC Painterly Paint Potját vittem fel.
2. lépés: Az egész mozgó szemhéjra a Sleek Storm palettájából a Thunder storm arany szín került.
3.lépés: A mélyítővonalba a Makeup Revolution Iconic Pro 2 Chase-ét vittem fel, ez lett a későbbi satírozószín és egy kis melegséget vitt a szemsminkbe.
4.lépés: Feltapogattam a One Way-t, inkább a külső V-re koncentrálva a színt és türelmesen eldolgozgattam. Nem a legkönnyebben füstösíthető szín, de megéri vele pepecselni.
5.lépés: Nem akartam erős tusvonalat húzni, ezért csak egy ferde ecsettel vittem fel egy kis sötétbarnát, a Sleek Storm palettából az Eye of the stormot, amit a végén kicsit cicásra húztam, de lehelletfinoman, mert nem akartam, hogy elvonja a figyelmet a liláról. Ennek a barnának és az aranynak a keverékét satíroztam az alsó szempillatőbe is, hogy egyensúlyba hozzam a sminket.

A lilás és bordós színek nagyon mennek minden ősszel, de ha a szemeinknek akarjuk viselni őket, vigyáznunk kell, mert könnyen kivörösödött vagy monoklis szem látszatát kelthetik! Ellenben szerintem ez a bogyószín szépen kiemeli a kékségét a szememnek, kék szemű lányoknak tudom ajánlani, ha valami kis pluszra vágynak a szemsminkjükhöz!

Az ajkaknál kicsit gondban voltam, gondoltam kipróbálok három opciót és megmutatom nektek melyikkel hogy mutat.

1. lehetőség: 'My lips but better' variáció a Rimmel Lasting Finish Asia rúzsával.



Hogyha egy átlagos napon viselném ezt a sminket, tuti ezt a rúzst választottam volna hozzá.

2. lehetőség: Catrice Ultimate Shine Berry Delicious



Egy kicsit ősziesebb, de még mindig szolíd választás ez a bogyószín, ami harmonizál a külső V-be felvitt színnel.

3. lehetőség: Rimmel Moisture Renew Sloane's Plum + Lasting Finish Cutting Edge



A kedvenc kombinációm őszre/télre, a sötét bogyószín, a Sloane's Plum kellőképpen hidratál, azt viszem fel elsőként, majd utána ajakecsettel a Cutting Edge került az ajkaimra.
CandyCamerán jól néz ki! (lehet a filter miatt haha....)



Szerintetek melyik rúzzsal mutat a legjobban? :)

Andi

U.i.: Ti is vagytok úgy, hogy imádtok sminkelni, de utána gyűlöltök mindent visszapakolni a helyére? Én minden reggel eljátszom ezt...



2 megjegyzés:

  1. A 6. fotón a lépésről-lépsére képsorozatnál szuperjól elkaptad a fotózási szöget! :) Ami a sminkelés utáni kupit illeti: én sem szeretek elpakolni, de el kell sajnos. Mivel nálam a nappaliban a legjobbak a fényviszonyok, ott sminkelek. A párom miatt ezért muszáj elpakolni, nem várhatom, hogy kerülgesse a kis kupacot az asztalon. :D

    VálaszTörlés
  2. A Cutting Edge az egyik legnagyobb kedvencem, nagyon jól áll neked is :)

    VálaszTörlés