2016. április 22., péntek

Első benyomások: Milani Cosmetics Stay Put Brow és égetett bronzosító

Halihó!

A mai bejegyzés apropója, hogy megérkezett a Milani Cosmetics rendelésem és mivel április 24-ig 20% kedvezmény jár minden termékből, ha használjátok az april20 kuponkódot, gondoltam bemutatom, én miket szereztem be, hátha hasznotokra lehet.



Két olyan termékre ruháztam be, ami nem szerepelt a kollekciómban, de mivel sokat hallottam róluk, régóta fontolgattam a beszerzésük és nincs is jobb, mint 20%-kal kevesebbért hozzájutni, ugye?




Amit először a kosaramba raktam, az a márka szemöldökfestéke/szemöldökkréme, ami a Stay Put Brow névre hallgat. Aki egy kicsit is megszállotja a szemöldöke formázásának, annak nem kell bemutatni az ikonikus Anastasia DipBrow Pomade-t, azonban akadnak már versenytársai a piacon. A Milani Cosmetics híres arról, hogy ikonikus termékek ikertestvéreit árulják jóval barátságosabb áron, ezért én, aki még sohasem használt ilyen szemöldökkrémet, úgy döntöttem, hogy márpedig kipróbálom. A magyar webshopban 5 szín közül lehet válogatni, a halvány taupe-tól egészen a sötétbarnáig, én hosszas mérlegelés után a 02 soft taupe színt hoztam el. Nem mondom, hogy 100%-osan olyan, mint amilyet elképzeltem, kicsit talán túl világos a hajam színéhez, de szerencsére taupe és nem melegebb tónusú barna, ami nekem nagyon elüt a hajtöveim színétől.



Egy kis elegáns fekete-arany tégelyben érkezik a 2,6 g festék, amihez egy ecset is jár, tömör szintetikus szálakból, meglepően jól működik a felvitel vele. Az ecset duplavégű, a másik oldalán egy kefe található az elkészített szemöldök átfésüléséhez, legalábbis a csomagolás hátoldalán lévő leírás alapján, ami egyébként nagyon hasznos a hozzám hasonló "kezdőknek", akik még nem dolgoztak krém állagú szemöldökformázó termékkel. Azonban én a saját ízlésemre alakítottam a felvitelt, nem szeretem a nagyon élesen meghúzott szemöldököt, de szerencsére az ecset kellő szabadságot nyújt, húzhatunk vele éles és puhított vonalakat is, továbbá a kefével tovább lehet lágyítani és természetesebbé tenni az összhatást.


Ahogy említettem, a soft taupe nekem egy hangyányit túl halványnak bizonyult, egy kicsit átmentem rajta az Urban Decay Naked Basics 2 paletta Primal árnyalatával és már készen is voltam! Direkt nem egyengettem el a szálakat szemöldökgéllel, kíváncsi voltam hogy bírja a gyűrődést, de 5 óra elteltével is ugyanúgy a helyén van a szemöldökön szerencsére!
Megéri-e a 2790 Ft-ot? (Ami most kb. 2200Ft, a kedvezménnyel...) Szerintem meg, gyorsan és precízen lehet vele dolgozni, bár ügyelni kell rá, hogy egyszerre ne vegyünk fel túl sok terméket az ecsettel, mert nagyon mű lehet az összhatás és a tartósságára sincs panasz. Aki gondolkodik az Anastasia Dipbrow Pomade beszerzésén, mindenképpen próbálja ezt is ki, hátha rájön, hogy nem kell annyit költenie egy szemöldökkrémre!



A másik termék, amire felhasználtam az akciót, egy bronzosító, mégpedig a márka égetett bronzosítója. Mióta a Luminoso fantázianevű pirosító mindennapi társammá lett, nézegettem a bronzosítókat is, a sápadt, száraz bőrömnek elkél még az optikai tuning, így választottam végül a legvilágosabb Glow árnyalatot. Érdekes a marketingszövege: "3 különböző árnyalatban kapható,  használhatod a szemedre, arcodra, testedre – bárhova és mindenhova, ahol ragyogni szeretnél.", én mondjuk maradok az arcon való felhasználásnál.
A felülete egyszerűen gyönyörű, halványbarna festék arannyal futtatva, ami a bőrön is szépen látszik, mondhatni kettő az egyben: highlighter és bronzosító, száraz bőrű sorstársaim imádni fogják a finom fényt, amit ad.
Itt sem teljesültek 100%-osan az elvárásaim, inkább közelebb áll egy aranybarna tónusú pirosítóhoz a szín a bőrömön, mint bronzosítóhoz, de tetszett a végeredmény, úgyhogy nem bánom. Egészséges színt és fényt ad az arcomnak, a felvitelre itt is figyelni kell, mert nagyon pigmentált, bár utána könnyű eldolgozni.
2990Ft-ért 7g terméket kapunk, ami kézbe véve hatalmas(vagy csak nekem kicsi a kezem), tuti nagyon sokáig elég lesz ennyi termék, ha azt nézzük, hogy egy leheletnyi is elég, annyira pigmentált. Kapunk hozzá a kompakt aljában egy pici tükröt és ecsetet is, ahogy ez az égetett pirosítóknál is jár, igazításhoz nem rossz, de én mással preferálom a felvitelt reggel.


A swatchon is látszik, hogy inkább melegebb árnyalatú, aranybarnába hajlik a szín, aki ezt nem szereti, az óvakodjon, de szerintem szemhéjon vagy almácskán pirosítóként is jól fog mutatni, univerzális árnyalat!

És íme egy nehezen összehozott kép a teljes sminkről, avagy a szemöldökkrém és a bronzosító hogyan mutat az összképben:
(a rúzs egyébként a Rimmel Only One Peachy Beachy árnyalata, imádom!)

Nekem tetszenek, beváltották a hozzájuk fűzött reményeket és a tartósságukra sincs panaszom, így 20%-kal olcsóbban pedig még inkább megérte!

Ti miket próbáltatok már a Milani Cosmetics-től? 

Andi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése