2016. május 26., csütörtök

MAC Haul (Fix+, Pro Longwear korrektor, rúzs és cream colour base)

Halihó!

Mivel elvileg letudtam a vizsgáimat, mégpedig elég jó eredményekkel, úgy gondoltam megérdemlek egy kis jutalmat, így Lucával szerdán bevetődtünk a WestEndes MAC üzletbe és majdnem egy óra sminkmennyországban töltött idő után a következő termékekkel távoztam.



Tervezett volt a vásárlás, sok swatch meg videó böngészése után állítottam össze a kis wish listet és az élőben tapasztaltak pedig megerősítettek a döntésemben.




Régóta nézegettem a Fix+ elnevezésű sminkpermetet, ami a nevével ellentétben nem fixálja, hanem inkább hidratálja az arcbőrt, a hivatalos leírás szerint "Hidratáló permet, mely felfrissíti bőrét." Tele van olyan összetevőkkel, mint az uborka és kamilla kivonat, plusz koffein, így nem csoda, hogy tényleg beválik. 30 centire eltartva fújtam az arcomra, mielőtt felvittem az alapozót és miután befejeztem a bőr sminkelését(szóval felraktam a pirosítót, highlightert és fixáltam) és észrevehető volt a különbség! Eltünteti a púderes érzetet és kinézetet, a bőrömet üdébbnek és hidratáltabbnak érzem.
Tartalmaz illatanyagot, ami csak a fújás pillanatában lehet zavaró, de egyébként nem irritálta még az én érzékeny bőrömet sem. Eddig csak a teljes arcon való használatát teszteltem, se tusvonal tartósabbá tételére, se szemhéjpúder élénkítésére még nem próbáltam, de gyanakszom, hogy viszont fogjátok őt még látni kedvencem posztban, ahol majd mesélek a további tapasztalataimról is.
Eddig csillagos 5-ös, külön pozitívum, hogy 30ml-es utazó méretű változata is van, a normál 100ml és 5400Ft-be kerül, ez a kicsike 30ml és 3600Ft. Én, ahogyan elfogy, rohanni fogok megvenni a teljes kiszerelést, izzasztó nyári hónapokban életmentő lesz ez a frissítő, hidratáló permet.




A második dolog, amit régóta kinéztem, a márka Pro Longwear korrektora. Múltkor a sminkes lány elrettentett tőle és inkább a Mineralize korrektort vettem meg, ami beválik, beválik, de erősebb bőrhibákkal és sötét karikákkal már nem tud megbirkózni. Márpedig a vizsgaidőszakban nem az alvás a fő tevékenység, így szép árkokat szedtem össze a szemem alá és miután Luca ódákat zengett erről a korrektorról, gondoltam egy próbát megér, ha nem, majd elpasszolom Krémmánián.



De jól tettem, hogy hallgattam rá! Így első benyomások alapján ő is egy csoda. Csodább, mint az összes eddigi korrektorom, amiről egy posztot is írtam korábban. Mattra szárad, azonban nem mondanám olyan durván maszkszerű mattnak, könnyű érzés még a szemem alatt lévő vékony és száraz bőrön és ez a korrektor nem mozdul, de komolyan. 6 óra után is ugyanúgy nézett ki, mint amikor felvittem(ebelin szivaccsal oszlattam el és púderrel fixáltam, másoknál látott posztok szerint a szivacs és a fixálás a siker titka!), nem ült bele az árkokba, nem olvadt le rólam akkor sem, amikor a tűző napsütésben sétáltam, sem akkor, amikor a tűzhely felett álltam. Elképesztő. Kisebb bőrhibákra is használtam, ott is ugyanúgy bombabiztosan tartott.
Az én színem természetesen a NW15, ami a legvilágosabb a rózsás tónusúak közül(a W warmot, meleget jelent, vagyis azok a melegebb tónusúak, a C a cold, a sárgásabb hidegebb tónusúak). Szem alá érdemesebb rózsás tónusút választani, mert az ellensúlyozza a lilás karikákat.
Üveg(!)ben érkezik a 9ml termék, amiért 6100Ft-ot kell fizetni, kis pumpával van ellátva, ami az elején trükkösnek bizonyult, de utána sikerült belőle kisajtolnom a folyékony korrektort, a korrigálása a mennyiségnek kissé nehézkes, de ez esküszöm eddig ez a legnagyobb gondom vele.
Innen is köszönöm Luca, hogy áradoztál róla :)




Highlighterre is szükségem volt már, a meglévő Essence és Makeup Revolution fénypúdereim valahogy nem az igaziak felrakva az én arcomon, így körülnéztem a MAC háza táján és belebotlottam a Cream Colour Base-ekbe. Elvileg ők is multifunkciós termékek, orcára, szemre de akár még ajkakra is lehet használni őket, én így elsőre, mint krémhighlightert, próbáltam ki és nagyon elégedett voltam a végeredménnyel!


A szín, amit választottam, a Shell névre hallgat, rózsaszínes-korallos, tökéletes kiegészítője a Milani Luminoso pirosítómnak. Szép fényt ad a kívánt területnek, anélkül, hogy műnek vagy gagyinak hatna.
Mivel az üzletben nem volt teljes kiszerelés, csak ilyen korong, amit üres palettába(mágnes vagy sima) lehet beleilleszteni, végül így hoztam el, így csak 4400Ft volt, olcsóbb, mint tartóval együtt.



Az utolsó dolog, amit választottam, félig tervezett volt, félig impulzus. Eredetileg a Vibe Tribe limitált kollekció Painted Sunset árnyalatát néztem ki, de felkenve túl narancssárgás volt, én pedig inkább valami korallszínűre vágytam. Sebaj, Toxic Tale. Ami azonban feltehetőleg limitált kiadású volt, mert a sminkes csaj csak pislogott, amikor kimondtam a nevét. Jó, akkor nézük meg a Tropic Tonicot, matt ugyebár, de korallos. Valahogy mégsem éreztem tökéletesnek az ajkaimon, ekkor nyúltam a Vegas Volt felé, ami egy sorral felette csücsült. A két swatch a kezemen jelezte, hogy sokadik pillantásra sincs köztük más különbség, csak a finishük. A Vegas Volt olyan krémesen terült az ajkaimon, mint egy álom, első látásra tudtam, hogy ő lesz A korall rúzs nekem.
Majd a sminkes lány közölte, hogy elfogyott. Jó, akkor mégis a Tropic Tonic, az is nagyon hasonló. Őbelőle sincs már. Ott álltam, hogy rendben, akkor nem tudom, amikor egy másik sminkes előhalászta a legutolsó Vegas Voltot. Yesss! Ő csak rám várt :)


Amplified cream kategória, nem szárítja az ajkakat, fokozatosan kopik, első viselésnél 4-5 óra után kezdett fakulni a szín, de még 6 órával a felvitele után is látszott, hogy szín van az ajkaimon, egyenletesen és mondhatni szépen halványodott. 6100Ft-ért kaphatjuk meg ezt a korallos csodát, kék szemű hófehérkéken is jól mutat, főleg egy bronzos-aranyos minimális szemsminkkel párosítva.


A golden trio, hogyha rúzsozásról van szó nálam: Lush ajakradír, MAC Prep+Prime rúzsalap és a kiválasztott szín. Tényleg meghosszabbítja a viselési időt és könnyedebbé teszi a felvitelt!


Itt pedig a teljes sminket láthatjátok, én nagyon meg vagyok elégedve mindegyik termékkel, nem olcsóak, az biztos, de cserébe minőséget kapunk és nagyon sokáig elegendőek, valószínűleg fel fognak bukkanni még kedvences posztokban.

Ti miket szereztetek be legutóbb a MAC-től?

Andi

2 megjegyzés: