2016. július 11., hétfő

Júniusi kedvencek 2016

Kicsit csúsztam ezzel a bejegyzéssel, de olyan új termékek (és régi, jól bevált dolgok) kerültek nálam elő júniusban, hogy úgy gondoltam megérdemelnek egy kedvences bejegyzést.

Nem tudom ti hogy vagytok vele, de az általam naponta használt sminkmennyiség nyáron drasztikusan csökken, egyszerűen nem kényelmes sok réteg festékkel az arcomon mászkálnom. Az alapozó/BB krém és a korrektor bőrbe dolgozásához is inkább a sminkszivacsokat preferálom ilyenkor, amiből ráadásul most két kedvencet is mutatok. 
Az Ebelin makeup ei (sminktojás) névre hallgató, Dmben kapható szivacskából már kettőt elfogyasztottam tavaly és idén is beruháztam egyre, amit nem bántam meg. Az ikonikus beauty blender hasonmása külsőleg, csepp alakú formája révén könnyen használható mind nagyobb felületen(az alja), mind például a szem alatt és a belső szemzugnál(a csúcsos vége). 1500Ft körül mozog az ára, bőven megéri, mert tényleg természetes, könnyed végeredményt érhetünk el vele, bármilyen termékkel is dolgozunk. Használata igen egyszerű, vízzel benedvesítem, kinyomom a feleslegeset, majd finom mozdulatokkal a bőrbe ütögetem a terméket. Nem kell csíkozódástól tartani, arra azonban figyelni kell, hogy egyenletesen oszlassuk el előtte a festéket a bőrön. 
Mivel ennyire bejöttek a sminkszivacsok, gondoltam kipróbálom a Real Techniques Miracle Complexion Sponge elnevezésű változatát is. Ő élénk narancssárga színben érkezik és van benne egy kis csavar, az Ebelinéhez képest: kicsit olyan, mintha a ducibb végéből levágtak volna egy darabot, így kapunk egy teljesen sima felületet is. Először szkeptikus voltam, hogy mégis mi lenne ebben a pláne, hogy egy lapos felülettel ütögetem a bőrömbe az alapozót... Nem tudom megmagyarázni, de működik! Ha nagyon őszinte akarok lenni, jobban tetszik a vele elért végeredmény, mintha az Ebelint használnám. Egyébként mivel szivacsról van szó, rugalmas anyag, én úgy is szoktam használni, hogy kicsit összenyomom a lapos végét és ezzel ugyanolyan könnyedén lehet dolgozni. Érdekes egyébként, ha megnézitek a Pixiwoo tutorial videót hozzá, Sam nem csak ütögeti finoman a bőrhöz, hanem kicsit húzza is, előtte nem is gondoltam volna, hogy egy szivacsot így is lehet használni és a végeredmény mégis természetes lesz és nem foltos. 
Én az én Real Techniques sminkszivacsomat az iHerb oldaláról szereztem be, ott 1700Ft körül van, de a Pink Panda oldaláról is meg tudjátok rendelni, ott 1900Ftba kerül. 

Hogyha a Real Techniques vonalon megyünk tovább, meg kell említenem a Stippling brush ecsetüket is, amit eredetileg szintén alapozó/BB krém, esetleg púder eloszlatására szántam, de egyszer pirosításkor nyúltam utána és azóta már csak arra használom. Pont a megfelelő mennyiségű festéket veszi fel és könnyedén el lehet vele dolgozni a színt az almácskákon, anélkül, hogy foltosnak vagy műnek tűnne a végeredmény. Jelenleg nincs a birtokomban krém alapú pirosító, de biztos azokkal is legalább annyira jól működik, mint a por alapúakkal. Sokoldalú ecset, nem bántam meg, hogy megrendeltem az iHerb oldaláról 2870Ftért. A Pink Pandánál 4190Ftba kerül, noha én nem skatulyáznám be a "kerek alapozó ecset" kategóriába. 

Az iHerb rendelésem harmadik tagja az elf Undereye Setting Powdere volt, amit lehet itthon is kapni a MakeupPlázában, azonban nekem sosincs szerencsém vele, sosincs raktáron, amikor én nézem. Az iHerben is sokszor kifogy, de múltkor sikerült lecsapnom rá, 860Ft-ért ez egy zseniális termék. Kicsit macerás, ugyanis kicsi tégelyben érkezik és mivel loose powder, ilyen lyukacsos a teteje és hajlamos mindenhova borulni a termékből, de egy stabil helyen tartva(táskában soha!) ez is kiküszöbölhető. Nagyon kevés elég a szem alatti területekre, korrektort szoktam fixálni vele, valamenyire világosítja is az adott területet és nem engedi a terméket elmászkálni napközben, legyen akármilyen forróság. Készítettem vele képet, vakuval és vaku nélkül is és hiába HD az elnevezése, szerencsére nem fénylik vissza fehéren a fényképeken.
Még egy újdonság, amibe egyből beleszerettem, az essence make me brow szemöldökspirálja, soft browny brows árnyalatban. Az előző, hűségesen szeretett szemöldökspirálom(azt hiszem a Makeup Revolutiontől volt, már lekopott a neve a csomagolásról...) kifogyott, így ideje volt új után nézni, így valamelyik nap beugrottam a Rossmannba és őt hoztam el. A keféje sokkal kisebb, mint a Makeup Revolutioné, könnyebb vele átfésüli és helyre igazítani a szemöldökszőröcskéket és a színe is sokkal jobban illik az eredeti szemöldökszínemhez. Állja a meleget, talán egy kicsit megfakul nap végére, de amúgy sem magában használom, így nálam ez nem okozott nagy problémát. Sokan a Benefit Gimme Brow-hoz hasonlítják, egy biztos, drogériás viszonylatban kiemelkedő termék.    
A Maybelline Color Tattoo On and On Bronze árnyalata szintén kifogyott, de nem is gondoltam másra, egyből őt vettem újra. Mivel mostanában nyáron nagyon minimális szemsminkeket szoktam készíteni nappalra(értsd: On and On Bronze az egész szemhéjon, néha elsatírozom egy halványbarnával), így megérdemli a helyet a kedvenceim között. Könnyű felvitel, gyönyörű szín, tartósság, mi más kellhet egy krémes szemhéjfestéktől? 

Minimalista nyári sminkjeim két főszereplője lett a nemrégiben beszerzett MAC termékek: a Pro Longwear korrektor NW15 árnyalatban és a FIX+ permet, aminek máris a felét elfogyasztottam (több, mint egy hónap alatt).
A korrektor egyszerűen zseniális, tényleg a legjobb, amit eddig használtam, hiába száraz a bőröm (a szemem alatt meg pláne), nem emeli ki a vízhiányos részeket, nem mászik el, nem ül be az apró barázdákba és nap végén is ugyanolyan képet mutat, mint ahogy felkentem. Mivel egy pumpálásra kicsit sok jön ki belőle, ezért apróbb bőrhibákra is őt használtam az utóbbi hónapban, itt nem dobtam akkora hatást tőle, de itt is tisztességesen fed. Magában is megállja a helyét, nem természetellenes, ha csak a szemem alá és a bőrhibákra pöttyintek belőle és ezzel el is intézem a bőröm sminkelését. Azonban ahhoz, hogy ez a termék igazán jól működjön, több lépés szükséges: 1. sminkszivaccsal kell a bőrbe ütögetni, 2. fixálni kell (értelemszerűen ekkor jön a képbe az elf undereye setting púdere) és 3. utolsó lépésben egy fújásnyi Fix+ tökéletesíti és felfrissíti a végeredményt. 
A Fix+ mindent csinál, csak nem fixálja a sminket. Viszont felfrissíti az arcbőrt, megnyugtatja a pirosságot, hidratál, én akár primernek is használtam és a smink utolsó lépéseként tökéletesíti a végeredményt. Az utazó méretnek már több, mint a fele hiányzik, ahogy kiürül, biztosan beruházok egy normál méretre is, az én érzékeny, kipirosodásra hajlamos száraz bőröm imádja, nyári forróságban igazi életmentő tud lenni egy-egy fújás. 

Az utolsó sminktermék, ami nagyon hozzám nőtt a nyár folyamán, az a Milani Luminoso égetett pirosítója. Nem véletlenül egy igen népszerű árnyalat, szerintem rengeteg bőrtónushoz és sminkhez passzol, a könnyed nyári nappali sminkben is megállja a helyét, de esti bulisminkhez is tökéletes lehet. Egyszerre pirosító és highlighter, finom ragyogást és visszafogott pírt ad a bőrnek, ami szerintem a meleg hónapban tökéletes, hiszen ilyenkor amúgy is kissé rózsásabb az arcunk (legalábbis az enyém biztosan, nem tudom ti hogy vagytok vele). 
Hónapok óta használom, de alig látszik meg a felületén, amiről muszáj volt egy közelebbi képet csinálnom, annyira gyönyörű... 


Az utolsó dolog, amit megemlítenék, mint nagy kedvenc, az a SzputnyikShopból beszerzett napszemüvegem. Aki imádja a különleges ruhadarabokat, retro divatot, vagy csak szimplán egyedi kiegészítőket keres, mindenképpen látogasson el valamelyik üzletükbe vagy a webshopba, ahol szintén számos kincsre lehet lelni, elég jó árakon. Az Astoriánál lévő, D20ra keresztelt üzletükben hatalmas választék van a különlegesnél különlegesebb napszemcsikből, még az én hosszúkás, keskeny arcomra is találtam többet is, míg végül őt hoztam el, azt hiszem 4000Ft körül volt az ára. Imádom.

Nektek mik voltak a kedvenceitek júniusban?

Andi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése