2013. október 31., csütörtök

Autumn is awesome! TAG (persze magyarul...)

Hali~

Hiába a szép, napos idő, a fák hullatják a leveleiket és hivatalosan is az ősz évszakában járunk. Ne sirassuk nyarat, inkább nézzük pozitívan a dolgokat ezzel a kis Autumn is awesome! vagyis Ősz, te csodálatos! (nem tudtam olyan hangzatosra fordítani, mint ahogy angolul hangzik, bocsi T_T) TAG-gel.
Mivel nem találtam a kérdéseket még senkinél lefordítva, ezért én fordítottam le őket.

1. Mi a kedvenc dolgod az őszben, mi a legkevésbé kedvelt dolgod az őszben?
A kedvenc egyértelműen a természet változása, imádom a színes faleveleket és az enyhébb, aranysárgás napsütést.
(kép forrása: deviantart)
Az egyetlen dolog pedig, amit nem annyira kedvelek az őszben, az a hűvös szél és a kérlelhetetlen, szürke esőzések.


És persze ilyenkor előkerül egyik kedvenc költőm, Ady Endre egyik híres verse is...
Párisban járt az Ősz

Párisba tegnap beszökött az Ősz.
Szent Mihály útján suhant nesztelen,
Kánikulában, halk lombok alatt
S találkozott velem.

Ballagtam éppen a Szajna felé
S égtek lelkemben kis rőzse-dalok:
Füstösek, furcsák, búsak, bíborak,
Arról, hogy meghalok.

Elért az Ősz és súgott valamit,
Szent Mihály útja beleremegett,
Züm, züm: röpködtek végig az uton
Tréfás falevelek.

Egy perc: a Nyár meg sem hőkölt belé
S Párisból az Ősz kacagva szaladt.
Itt járt s hogy itt járt, én tudom csupán
Nyögő lombok alatt.

2. Kedvenc őszi ruhadarabod? 
Nagy, kötött kardigánok, egyértelműen.


3. Kedvenc őszi sminktrended?
A burgundi, a burgundi és a burgundi. Körmön (Max Factor - Burgundi Crush, Glamour-napi szerzeményes videómban láthattátok) és szájon, az Essence On the catwalk! árnyalataként.

4. Kedvenc őszi étel/ital?
Csokis sütik és kakaók, forró csokik. Őszre mindig édeszájúbb leszek :)

(húgom most is Brownie-t süt, isteni illata van...)

5. Őszi film/ tv show premier, amit már nagyon vársz?
Nem annyira nagyon nagyon, de az Éhezők viadala 2-re kíváncsi vagyok.



6. Kedvenc őszi szokásod?
Családi sütisütések, az avarral való játszás és nagy séták. Gereblyézni viszont nem szeretek, pedig három fa is van a kertünkben...


Ha ti is megválaszoljátok a kérdéseket, nyugodtan küldjétek el a linket kommentben, én kíváncsi vagyok :)

Jó őszölést~
Andi
Youtube | Facebook | Twitter | Instagram

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése