2014. január 26., vasárnap

Napi smink: Oh So Special

Halihó~
Mára egy lilás-barnás füstös szemsminket hoztam :) Rejtett szemhéjúak előnyben, tekintve, hogy én is közéjük tartozom.

A sminket a Sleek Oh So Special palettájával készítettem el.

1. lépés: Szemhéjalap után a Bow szín került az egész szemhéjra, hogy egy világosabb alapot adjon.
2. lépés: Fő színnek az egész mozgó szemhéjra a Gateau került.
3. lépés: A halványabb barnával, a Boxeddal mélyítettem a tekintetem és a külső v-be is ez került.
4. lépés: Egy füstősítő ecset segítségével, hogy kicsit különlegesebbé tegyem a sminket, a Celebrate elnevezésű csillogó sötétlila színnel átmentem a barnán a külső mozgó szemhéjon és eldolgoztam.
5.lépés: Tusecsettel először a Boxedot, majd a Celebrate-t felvittem az alsó vízvonalra, de nem mentem a pupillám közepénél tovább.
6.lépés: A belső alsó szempillavonalra az Organza került, ahogy a szemzugba is.
7. lépés: A felső vízvonal külső részére szintén a Celebrate-ből vittem fel egy keveset.
8. lépés: A szemöldökömet kivételesen a Boxed árnyalattal csináltam meg.
9. lépés: Szempillaspirál - fölülre Maybelline The Rocket, alulra a Maybelline Big Eyes alsó szempillákra való keféjét használtam.

Remélem tetszett :)

Andi
Youtube | Facebook | Twitter | Instagram Bloglovin' 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése