2014. augusztus 8., péntek

Mini Essence haul

Halihó~

Amint tudjátok, megkezdődött az Essence kifutó termékek leakciózása a drogériákban, én pedig éppen egy Dm közelében jártam és két rúzs azonnal haza is jött velem :)


Eleve nagyon baráti az áruk, de 345 Forintért meg pláne megérte, mert nálam mindkét szín kívánságlistás volt!


Mind a Wear berries!-ről, mind pedig a Dare to be nude-ról olvastam jó pár dicsérő blogbejegyzést, ezért kicsit meglepődtem, amikor láttam, hogy felkerültek a kifutó termékek listájára. De jönnek helyettük új longlasting rúzsok, úgyhogy egyelőre nem panaszkodom!


A Wear berries! az a tipikus őszi bogyószín, kicsit lilás tónussal, míg a Dare to be nude értelemszerűen egy nude szín, inkább barnás beütésű.


Több longlasting rúzs is van a birtokomban és meg vagyok velük elégedve, úgyhogy remélem rájuk se lesz panasz. Szerintem sokat fogom őket hordani idén ősszel, számítsatok rá, hogy fel-fel bukkanak majd blogbejegyzésekben vagy videókban.

Ti miket zsákmányoltatok a kifutó termékek közül? :)

Andi
Youtube | Facebook | Twitter | Instagram Bloglovin' 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése