2014. augusztus 15., péntek

NOTD: Piros és narancs, avagy bevetésen az Essie!

Halihó~



Időtlen idők óta nem hoztam körmös bejegyzést, de tegnap a rossz idő miatt nekiálltam egy kis színeset lakkozni és úgy gondoltam, megmutatom nektek :)



Kicsit már ősziesek a színek, de mivel élénkek, ezért szerintem simán elmegy nyári körmöknek is. Most használtam az Essie Really Red lakkját először és azt kell, hogy mondjam, beleszerettem. Az ecsetével mesés dolgozni, gyűrűsujjamat kb. egy húzással lefedi, én két réteget vittem fel, de egy rétegben is szépen fed. Állaga tökéletes, gyorsan szárad és sima felületű lesz. Kell ennél több? Tartósságáról még nem tudok mit mondani, tekintve, hogy csak 1 napja csücsül a körmeimen, de majd update-elem a posztot :)



Kisujjamra és középső ujjamra az AVON Nailwear pro+ lakkja került, az Orange Creamsicle elnevezésű árnyalat. (ajándék legjobb barátnőmtől <3) Majd mindezt megfejeltem a kedvenc Essence special effect topperemmel, a 22 black dress and white tie-al, így lett teljes a minta.

Ti mit viseltek most a körmeiteken?

Andi
Youtube | Facebook | Twitter | Instagram Bloglovin' 

4 megjegyzés:

  1. Vigyázat, ha Essie lakkok közelébe kerülök! Gyönyörű ez az árnyalat *.* Kíváncsi leszek meddig bírja :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hahaha, hajrá! :D Eddig mosogattam és hagymát vágtam és még mindig tökéletes *-*

      Törlés
  2. Az az Essie lakk valami elképesztően gyönyörű♥ *0* Mikor a Haul videódban mutattad, már akkor ájuldoztam :D

    VálaszTörlés