2015. június 11., csütörtök

NOTD: Csöpögő festék

Sziasztok~

Úgy döntöttem, hogy abbahagyom a videózást (személyes okok miatt), így a blogon leszek innentől kezdve aktívabb, heti több bejegyzésre is számíthattok.
Amit mára hoztam, az egy körmös poszt (nagyon régóta nem volt ilyen...), mégpedig az első próbálkozásom a "csöpögős" látványú lakkozással.



Mivel elég rövidek és lekerekítettek a körmeim, először tartottam tőle, hogy nem fognak annyira jól mutatni, mint mondjuk hosszabb, szögletes körmökön, de szerintem a körömforma végül nem befolyásolta a végeredményt.



Azért is megkedveltem ezt a mintázást, mert gyorsan kész van és nem kell szuperprecíznek lenni, hiszen pont ez adja a látványt, hogy olyan, mintha össze-vissza folyna le a körmödön a festék.
Elkészítési mód:
1. Alaplakk után egy semleges színt vigyél fel a körmeidre, hogy így még erősebb legyen a kontraszt a színes festék-színtelen köröm között. (Van, aki alapszínnek is valami harsányat választ, így is lehet variálni.)
2. Miután megszáradt és lefixáltad egy réteg fedőlakkal, vedd a pontozód(vagy hullámcsattod) nagyobbik végét és kezdd el kialakítani a csöpögő festéket. A módszer nagyon egyszerű: nagyobbik végével kreálod a pontokat, majd a kisebbik végével húzod a vonalat a körmöd végéig és ott is kötöd össze a csöpögő részeket. Én általában három csöpögő részt rajzoltam, kivéve a kisujjamra, ahol csak kettő fért el. A lehulló cseppek, kisebbek vagy nagyobbak, még fokozzák a hatást.
Célszerű egyébként így elkészíteni a mintát, jobban hozzáférsz a körmödhöz:



3. Színtelen fedőlakkal fixáld az egészet és készen is vagyunk!

Amiket én felhasználtam a minta elkészítéséhez:


  • alapszín az Essence Nude Glam 07 Ice ice baby (borzalmas, 3 réteg kellett, mire valamennyire befogta a körmömet, de sajnos nem volt itthon más fehérem)
  • a csöpögő festék színeinek pedig direkt harsányakat választottam, a Flormar 420-as sárgáját, a Flormar Super Neon kollekciójának N014-es neonzöldjét és a L'oreal Color Riche 210 Shocking Pink elnevezésű árnyalatát. 

A pontozóm pedig így néz ki, pár száz forintért lehet kapni, de a hullámcsatt hegye is ugyanolyan jól funkcionál.


Nektek melyik a kedvenc gyorsan elkészíthető, mégis mutatós körömmintátok?

Andi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése