2013. október 27., vasárnap

Mini Essence haul a DMből

Halihó~

Szünet előtt még gyorsan beugrottam a DMbe, mert kellett pár dolog...


1. Essence eyebrow designer 04 Blonde - szemöldökceruza. Ez egy érdekes kérdés volt, mivel nekem kisebb koromban szőke hajam volt, most világosbarna ezért a szemöldököm sem olyan sötét, a világos színek általában túl világosak hozzá, a sötétek túl sötétek, de ez egy jó köztes színnek bizonyult.

2. Essence Long Lasting eye pencil 15 Bling Bling - csillámos arany szemceruza. Imádom az Essence ilyen teleszkópos szemceruzáit, használom már a Black Fevert és a C'est la vie ezüstös árnyalatot a kollekcióból, de őszre váltani akartam valami melegebb árnyalatra és akkor megakadt a szemem a Bling Blingen :) Alsú vízvonalra fogom szerintem a legtöbbet használni, de tusvonalként is megállja a helyét. Nagyon jó krémes a formulája, könnyű felvinni.


3. És a szokásos Ebelin hullámcsatok... Csak én vagyok olyan szerencsétlen, hogy 25-ből kb. 20-at elhagyok folyamatosan?

Ti vásároltatok valamit mostanában? Megvan nektek az Essence szemöldökceruzája?

Andi
Youtube | Facebook | Twitter | Instagram

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése