2013. október 5., szombat

(Szükség)minihaul a DMből~

Hali~
Glamour-napok előtt stop-fogadalmat tettem, mert úgy voltam vele, hogy amit ma megvennék, azt akkor a kuponokkal olcsóbban megkapom, de pár dologra szükségem volt, így elugrottam a DMbe. Miket vettem? Megmutatom nektek :)
Fing'rs French Manicure Guides (130 pcs.) - 799Ft
Már egész ügyes vagyok díszítő ecsettel és bár nem szoktam franciamanikűrt használni, úgy döntöttem kipróbálom ezt a kis segítséget. Majd meglátjuk, hogyan válik be.
Baleo Deo Bodyspray 'Pink Flame' - 399Ft
Fújós dezodor tesire... A címke szerint nem tartalmaz alumíniumsókat és vonzó illatot kölcsönöz. Bár nekem nem a 'vonzó' az első szó, ami beugrik, de tényleg jó illata van, ezért is választottam.
Ebelin hajgumik - 979Ft
Már a második adag. Mit mondhatnák? Szeretem őket, bár egy idő után hajlamosak kinyúlni az én vastag hajamnál... Négy darabot kapunk egy pakkban.
Ebelin négyszögletes fa óriáskefe - 2699Ft
Igazából ha ezt nem vettem volna, nem született volna meg ez a poszt, mert ez a fő attrakció, el akarom mesélni nektek, hogy milyen kincset találtam :) Eddig műanyagfogú fésűt/kefét használtam, ami sokszor tépte a hajamat, nem érte át teljesen mélységileg, stb stb., és sok jót hallottam az ilyen típusú óriáskefékről, úgy voltam vele, kipróbálom, ha már hosszú, vastagszálú hajjal rendelkező embereknek ajánlják. Csodálatos! Azt ígéri megszünteti az antisztatikusságot, hát nem, olyan elektromos lesz tőle a hajam, mint a huzat, de segáz, ez az egyetlen problémája. A fejbőrömet nem zavarja, a hajamat nem húzza, kifésüli a belső szálakat is és már egy húzásra kijönnek a kócosabb részek, gyönyörű sima lesz a hajam! El se hittem, amikor kipróbáltam, de imádom az első fésüléstől fogva :) Csak ajánlani tudom a hosszú, vastagszálú és nagyobb hajtömeggel rendelkező embereknek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése