2014. január 5., vasárnap

2013 LEGjei~

Halihó~

Hozzászokhattattok már, hogy csúszásban vagyok a legtöbb dologgal, így nem is fecsérlem az időt bocsánatkérésekkel, hanem belevágok a poszt témájába, amik 2013 kedvencei~ (előre kijelentem, hogy az itt szereplő összes kép az én fotóm!)
Kezdjük a titeket jobban érdeklő dolgokkal, a sminkes dolgokkal!

A Maybelline Color Tattoo-ja természetesen hozzám is bekerült, a Pink Gold árnyalat van jelenleg a birtokomban, de már kiszemeltem a következő áldozatom, az On and on bronze-t! Videóban itt beszéltem róla.

Rúzsok tekintetében az újdonságok győztek, a NYC Exper Last rúzsai...

Az Air kiss tavaszi színem volt, a Snowcone-t pedig ebben az ünnepi sminkvideóban láthattátok. Kis szívfájdalmam velük, hogy nem teljesen visszahúzhatósak, sikerült is belekapnom a Snowcone tetejébe a kupakkal -_-

és az Essence Long Lasting rúzsa
Az On the catwalk árnyalatban, neki egy egész tesztvideót szenteltem, de hamarosan a Natural Beauty is hazajön velem, a sikeren felbuzdulva.

A Max Factor Glossfinity-jének 155 Burgundy Crush színébe első látásra beleszerettem, őt az őszi Glamour-napokon zsákmányoltam féláron, így abszolút megérte nekem.

Azt tudhatjátok, hogy a NYC Turbo dry fedőlakkja a legjobb, amit használtam, ezért is megérdemli a helyét 2013 legjei között.

2013-ban reggelente a Maybelline Eye Studio Lasting Drama gél eyelinere volt az egyik kedvencem. Szintén Glamour-napi szerzemény volt.

A másik pedig a b.pretty eyeliner pen carbonja, amiből Bécsben jártamkor beszereztem még egyet, immáron a 3.-at, biztos, ami biztos alapon.
A tavalyi év szemceruzafronton nálam az Essence Long Lasting szemcerkáiról szólt, a 3 legtöbbet használt árnyalatom:(balról jobbra) Black Fever, Hot Chocolate and C'est la vie!

Az sem meglepő, gondolom, hogy a szempillaspiráloknál a the rocket volum' express nyert, a Maybelline-től. A Big Eyes is jól tartja magát, de mégis, őt többet használtam. Összehasonlító videó a két spirálról itt

A Pink Pandától rendelte Sleek i-Divine Oh So Special paletta ide is beküzdötte magát, szerintem vele 2014-ben is jó barátok leszünk.
Ezek lettek volna az említést érdemlő sminkes kedvencek 2013-ból~
ui.: A tökéletes alapozót és korrektort még keresem :(

Helyek
Két olyan városba is eljutottam az idén, ahova régóta vágytam,
először áprilisban Barcelonába
























Majd júliusban Berlinbe!













Úgyhogy igazán szép évet zárhattam utazásügyileg :)

Számomra az év kedvenc körömmintája a pöttyös lett, pontozóval vagy csillámokból akár~











Az outfit pedig fej-fej mellett a márciusi színes és a szilveszteri outfites videómban látott 2. összeállítás lett :)
  

A kedvenc videóm pedig egyértelműen a Ti kérdeztétek és a benne viselt sminket is nagyon szerettem!

Nálatok mik voltak 2013 legjei?

Andi
Youtube | Facebook | Twitter | Instagram Bloglovin' 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése