2014. január 20., hétfő

Teszt: E.L.F. All Over Cover Stick

Halihó~

A Kívánságlistás haul bejegyzésemben láthattátok a mai tesztünk kis alanyát, az E.L.F All Over Cover Stickjét.


Honnan? Make Up Plaza webshop
Mennyiért? 450Ft
Árnyalat: Apricot Beige (az, amit a neve takar: egy kicsit sárgás tónusú világos bézs szín)

Maga a termék egy pici, tömzsi stick formájú korrektor, műanyag (valakiknek gagyinak ható) csomagolásban, de 450Ft-ért ne várjunk atombiztos dolgokat. Kicsavarni annyit lehet belőle, mint a képen, nincs lekerekített vége, így felvitele egy csöppet problémás.


És akkor most jönnek a problémák: a termék krémes, de ujjal és ecsettel sokkal hosszadalmasabb építgetni, mintha egyből a sticket használnánk a bőrön. Ami nehéz a formája miatt. És több oldalon láttam, hogy a stick része hajlamos a kicsavarásnál eltörni-elrepedni. Szerencsére ez velem még nem történt meg, óvatos is vagyok vele.

Fedése nem a legjobb, de 450Ft-ért megteszi, eldolgozni egyszerű, a krémes állaga miatt. Kicsit az én hibám is, mert így látatlanban a legvilágosabb színt rendeltem meg, mondván, hogy amúgy is sápadt a bőröm, a szem alatti karikákra meg pláne világos kell. Színt nem sokat korrigál, viszont világosít, már-már highlighterként funkcionál az én bőrömön.


Beteg is vagyok, karikásak is a szemeim, valami piros folt is kijött az arcomon, tökéletes tesztalany vagyok ma korrektorra. Először egyenesen a stickről vittem fel a színt a problémás területekre.


Eldolgozás után látszik, hogy mennyire szép halvány fényt ad, kicsit talán túl világosat az én bőrömhöz, de púderezéssel ez is megoldható. A bőrhibákat közepesen fedi, a karikáknál viszont nem vagyok annyira megelégedve vele, a sötétség sok helyen ott maradt, élőben feltűnőbben, mint a vakus képeken :(


Lemosás után a vattakorong így nézett ki, pedig az arcomon nem tapasztaltam ennyi plusz színt...

Összegzés: 8/10

Jó tulajdonságok:
- olcsó
- krémes állagú
- szép fényt ad
- ujjal is felvihető, könnyű eldolgozni
- nem szárít
- highlighterként is funkcionálnak a világosabb színek

Rossz tulajdongások:
- citrusos illat (engem különösképpen nem zavar, de azért még is...)
- zsíros bőrön még zsírosabb érzetet kelthet
- nehezen építhető
- macerás felvitel (csomagolásból, ujjal, ecsettel...)
- nem túl nagy színválaszték
- egy idő után beülhet az apróbb vonalakba, ha nem dolgozzuk el rendesen
- nap végére elkezd felszívódni

Nektek megvan? Mi a véleményetek róla?

Andi
Youtube | Facebook | Twitter | Instagram Bloglovin' 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése