2014. január 19., vasárnap

Vidító inspiráció~

Halihó~

Az idő elég ramaty odakint, esik is meg sötét is van, úgyhogy muszáj egy kis vidító inspirációt vinnem ebbe a szürke napba.

(( előre kijelentem, hogy a képek nem sajátok, Pinteresten és Tumblrön találtam őket).

teen fashion
Egy nagy oversized kötött kardigánnal a világ ellen is győzni lehet :)

Sweater weather
Minden kötött, meleg és puha~

Make your own DIY jewelry using your favorite JewelMint piece and enter our Facebook Contest >> http://jmnt.co/Kxm5RV #JMDIYStyle
Anno én is megcsináltam ezt a trükköt régi sima ékszereimmel, itt a poszt róla. A kiszínezett baglyos nyaklánc azóta is az egyik kedvencem.


A virágmintás ing ugyanúgy mehet télen is, de nem árt fölé venni még egy réteget.

cool website how to recycle your old clothes into new, awesome pieces
A részletek sokat számítanak *-*

(6) Likes | Tumblr
Szoknya télen? Vastag harisnyával simán!

Winter fashion
Ez az outfit így, ahogy van, jöhetne :)

:)
Egy pasztellszínű nadrág, hogy ne szürküljünk bele a hétköznapokba.


A merészebbek akár bordót/burgundit is belecsempészhetnek az outfitjukbe.

Vintage accessories
Vintage stílusú kiegészítők, instant love.


A tavasz is eljön majd egyszer...


Pálmafák, tengerpart...

Hétfőre készülve:


Ne a gondjaid nyomjanak előre, hanem az álmaid vezessenek - Andi szabad magyar fordítása.

Just live


Ezen nagyot nevettem :D


Ezt sok embernek nem ártana realizálnia :(


Kezeket fel, aki szintén így gondolja!



Élvezzétek ki a hétvégét, amíg még tart~

Andi
Youtube | Facebook | Twitter | Instagram Bloglovin' 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése