2014. január 16., csütörtök

Napi smink: sea my eyes!

Halihó~

Tegnap megmutattam az Essence kiárusításon vett quattrot, ma pedig sminket készítettem vele :)



A legvilágosabb színnel kezdtem a belső szemzugba és fokozatosan haladtam kifelé a legsötétebb színig a külső v-be. A rózsaszín még gyengébben teljesít a szemhéjon, mint a swatch-okon, pedig használtam alapot, a halványszürke okés, a tengerkékeszöld színnel viszont szerelembe estem *-* A metálos sötétszürke azt hittem, hogy sötétebb lesz, de így nem nagyon üt el a kéktől.
Alul a szempilláim tövébe a kékeszölddel húztam a vonalat, először azt hittem, hogy "túl kék" lesz, pláne az én kék szemem mellé, de én egész elégedett vagyok a végeredménnyel.

Ti mit gondoltok? Mennyire szoktatok kékes szemhéjpúdereket használni?

Andi
Youtube | Facebook | Twitter | Instagram Bloglovin' 

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! Szerintem jól néz ki a szemed színével :) Én mostanában találtam rá egy gyönyörű kékre, azóta gyakran használom, előtte viszont nem sokszor nyúltam kék szemhéjpúder után.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És elfelejtettem az előbbibe beleírni. :D Melyik szempillaspirált használtad? Elég jónak tűnik :)

      Törlés
    2. köszi ^^ kicsit tartottam, hogy a kék szemem mellé túl kék lesz, de így ránézésre nem volt baj. Milyen kék szemhéjpúdert használsz te? :)
      A Maybelline Big Eyes-t használtam, mostanában arra vagyok nagyon rákattanva.

      Törlés