2014. január 15., szerda

Essence kiárusítás zsákmány: sea my eyes! quattro

Halihó~


Gondolom már mindenki bevásárolt magának a hőn áhított Essence termékekből a sztorimentfrissítés alkalmából megtartott kiárusításon, amin minden, ami szem-száj ingere és kifutótermék, 349Ft-ba került, (ami 350Ft-ot jelent szépen írva).
Hogy őszinte legyek, én egy mono szemhéjpúderért, plána az Essence hullámzó pigmentáltságával, nem adok ki ennyi pénzt, de a quattrokkal régóta szemeztem, így pedig, hogy lehetőségem nyílt 350Ft-ért lecsapni négy színre, nem hagyhattam ki.

A sea my eyes! fantázianevű quattro jött haza velem, eközött meg egy kékesebb között vacilláltam, de ebben jobban tetszett végül is a színek... sokszínűsége (na, ezt jól megmondtad Andi...) Tudtam, hogy az enyém lesz, de finoman már a dm-ben kipróbáltam és itthon se kellett csalódnom, alappal jól teljesít a 3 sötétebb szín.


(bal oldalon alappal, ahogy látjátok, a karom alsó része nagyon fehér, de a szemhéjszínemhez pont illik, szóval bocsánat, hogy így elüt...)
A négyes palettácska tartalmaz egy halványrózsaszín árnyalatot, de ez elég gyengén muzsikál még alappal is, egy szürkés-ezüstös fényes árnyalatot, egy tengerkékeszöld színt(gondolom innen a név...) és egy metálos sötétszürkét. Akár hétköznapi sminkekhez is jó, erősebb sminkeknél azért nem ehhez nyúlnék, mert bár nem porzik, de a pigmentáltsága és tartóssága nem kiemelkedő. 350Ft-ért viszont bőven megérte!

Smink vele: ebben a bejegyzésben

Ti vettetek valamit az akció során?
Andi
Youtube | Facebook | Twitter | Instagram Bloglovin' 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése